JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET! tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan. Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu! AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
No niinhän tossa lukee suoraan että nokan asennot on liian aikasella kummalki lohkolla.
Jos kerran tiedossa oli että jako meni väärin niin eikö olisi loogista vaikka korjata se?
No niinhän tossa lukee suoraan että nokan asennot on liian aikasella kummalki lohkolla.
Jos kerran tiedossa oli että jako meni väärin niin eikö olisi loogista vaikka korjata se?
Joo tarkotus olis korjata, mutta nyt kysyin tota suomennosta. Kyl tää on aika vaikeeta kysyä yhtä kysymystä ilman vittuilua.
Joo tarkotus olis korjata, mutta nyt kysyin tota suomennosta. Kyl tää on aika vaikeeta kysyä yhtä kysymystä ilman vittuilua.
Hellitä hyvä mies Ei sulle kukaan ole vittuillut. Kohta kukaan ei kiinnitä huomiota kysymyksiisi jos jatkat samalla linjalla. Koitan seuraavaksi guuglen translaattoria
Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Hellitä hyvä mies Ei sulle kukaan ole vittuillut. Kohta kukaan ei kiinnitä huomiota kysymyksiisi jos jatkat samalla linjalla. Koitan seuraavaksi guuglen translaattoria
Juu ei mitään ressiä, tuntuu vaan aika usein ettei selvään kysymykseen saa järkevää vastausta. Kiitos nyt kumminki vastanneille. Ja mitä ajotukseen tulee, niin kovasti se ihmetyttää et miten sen sai väärin, mut väärin se on. Todennäköisesti alahampaalla pykälän pielessä, koska lyhkäsiä ketjuja en ottanu irti missään vaiheessa ja samaan kohtaan piti kaikkien tulla kun purkaessa sillon jäi. Olisko siinä hypänny pykälällä kun sitä kampiakselin isoa pulttia irti otin, kun ketju oli löysällä.
Juu ei mitään ressiä, tuntuu vaan aika usein ettei selvään kysymykseen saa järkevää vastausta. Kiitos nyt kumminki vastanneille. Ja mitä ajotukseen tulee, niin kovasti se ihmetyttää et miten sen sai väärin, mut väärin se on. Todennäköisesti alahampaalla pykälän pielessä, koska lyhkäsiä ketjuja en ottanu irti missään vaiheessa ja samaan kohtaan piti kaikkien tulla kun purkaessa sillon jäi. Olisko siinä hypänny pykälällä kun sitä kampiakselin isoa pulttia irti otin, kun ketju oli löysällä.
Ei herneitä, mutta miksi ei katota merkkejä kasatessa?
E: eiku hetki onko tuossa merkkejä vai olisko ihan lukitus vermeillä suunniteltu tehtäväksi?
Comment