Announcement

Collapse
No announcement yet.

Saisko suomennoksen koodeihin

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Cell
    Bimmer Enthusiast
    • Jun 2004
    • 7037
    • Uusikaupunki

    #31
    Originally posted by Supa View Post
    Eilen tuli vaihdettua yhteen TU koneeseen ketju ja kaikki laahaimet. Tuossa oli vanhalla ketjulla neliöt suoraan ylöspäin joten niin ne nytkin on.
    Onko TU koneissakin tuota toista versiota myös? Mielestäni tuo koski vanhempia myllyjä vai miten se meni?
    Jep, itseasiassa itselle on tullut vasta E38 vastaan missä ei ollut tuota uudempaa ajoitusta. E39:t ja E53:t on olleet "neliöt vinossa". Vuosimalleja on ollut alkupään autoista E39 faceliftiin.
    325i -08
    i3 REx -17
    M5 -98 Imolarot
    535i -90 N/A project (maatumassa)

    Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05

    Comment

    • Supa
      Bimmer Enthusiast
      • Oct 2005
      • 7597
      • Järvenpää

      #32
      Originally posted by petsukka View Post
      Jatkuu...toinen nokkapari käännetty kans hampaalla, sama edellinen vikakoodi päällä +4 muuta, 1341, 1351, 1355 ja 1357. Lottoaminen jatkuu huomenna...rupee oleen jo hauskaa
      Kannattaa hommata ajotussarja täsvaihees jo melkeempä, mennyt sekasin aika varmasti.
      Miten teit ketjun vaihdon? Senkun päästää löysäksi huolimattomasti niin vanos saattaa vääntää nokan ja/tai pyörän äärilaitaansa.
      Ite oon merkannu vanoksiin merkit ja nipparilla ketju kiinni kumpaankin, samaten kun alakertaan merkki.
      Sitten keskiohjuri pois ja oon laskenut monta lenkkii on merkkien välillä ja laskenut myös toisen lohkon ja alakerran välin. Näin se on aina kohdilleen mennyt vaikka viekin aikaa. Seuraavaan remppaan pitää kyllä hommata ajotuskalut, nopeuttaa hommaa kummasti.
      - E90 320i LCI M-sport -09
      - Porsche Boxster 987 2.7 -07

      Comment

      • Supa
        Bimmer Enthusiast
        • Oct 2005
        • 7597
        • Järvenpää

        #33
        Originally posted by Cell View Post
        Jep, itseasiassa itselle on tullut vasta E38 vastaan missä ei ollut tuota uudempaa ajoitusta. E39:t ja E53:t on olleet "neliöt vinossa". Vuosimalleja on ollut alkupään autoista E39 faceliftiin.
        Ok. Mutta onko siihen sitten eri lukituspalikat vai mitä? Onko bemarilla dokumentaatiota näistä eri versioista?
        - E90 320i LCI M-sport -09
        - Porsche Boxster 987 2.7 -07

        Comment

        • petsukka
          Bimmer Rookie
          • Sep 2004
          • 91

          #34
          Originally posted by Supa View Post
          Kannattaa hommata ajotussarja täsvaihees jo melkeempä, mennyt sekasin aika varmasti.
          Miten teit ketjun vaihdon? Senkun päästää löysäksi huolimattomasti niin vanos saattaa vääntää nokan ja/tai pyörän äärilaitaansa.
          Ite oon merkannu vanoksiin merkit ja nipparilla ketju kiinni kumpaankin, samaten kun alakertaan merkki.
          Sitten keskiohjuri pois ja oon laskenut monta lenkkii on merkkien välillä ja laskenut myös toisen lohkon ja alakerran välin. Näin se on aina kohdilleen mennyt vaikka viekin aikaa. Seuraavaan remppaan pitää kyllä hommata ajotuskalut, nopeuttaa hommaa kummasti.
          En tajua tota mitä väliä sillä on jos vanos menee toiseen laitaan, koska niitä lyhkäsiä ketjuja en ole missään vaiheessa irrottanu. Mikähän/kukahan noita ajoitus sarjoja myy? Vois kysyä hinnan.
          Last edited by petsukka; 02-08-2011, 13:03.

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎