No niin nyt ollaan sitten korvia myöten kusessa...
Aloitin tänään hehkujen ja releen vaihdon ja kaikki menikin hyvin siihen asti kunnes kolmos sylinterin hehku napsahti poikki.
Eikä katkennut kierteestä vaan se kärki osa hehkusta on nyt sit kannessa kiinni, kokeilin kaikki mahdolliset keinot että saisin tuon irti mutta ei.
Joten ei auta muuta kuin irroittaa kansi ja riehua tuon hehkun jämä sitten sieltä irti, mutta mutta mitenkäs irroitat kannen kun ei saa suuttimia irti konehan oli tietysti jo jäähtynyt kun ilmeni et kanne irroitus on edessä??
Ja jos nuo suuttimet saisikin irti niin paljonkohan tuohon joutuu upottamaan rahaa, tiivisteet ainakin mut tarviiko muuta kannenpultit? vai voiko käyttää samat uudestaan ja entäpä noita erikois työkaluja??
Jos jollain olisi heittää pelivinkkejä pikaisesti niin olisin kiitollinen, kun en omista minkäänlaista korjaamo opustakaan josta voisi tutkailla.
Aloitin tänään hehkujen ja releen vaihdon ja kaikki menikin hyvin siihen asti kunnes kolmos sylinterin hehku napsahti poikki.
Eikä katkennut kierteestä vaan se kärki osa hehkusta on nyt sit kannessa kiinni, kokeilin kaikki mahdolliset keinot että saisin tuon irti mutta ei.
Joten ei auta muuta kuin irroittaa kansi ja riehua tuon hehkun jämä sitten sieltä irti, mutta mutta mitenkäs irroitat kannen kun ei saa suuttimia irti konehan oli tietysti jo jäähtynyt kun ilmeni et kanne irroitus on edessä??
Ja jos nuo suuttimet saisikin irti niin paljonkohan tuohon joutuu upottamaan rahaa, tiivisteet ainakin mut tarviiko muuta kannenpultit? vai voiko käyttää samat uudestaan ja entäpä noita erikois työkaluja??
Jos jollain olisi heittää pelivinkkejä pikaisesti niin olisin kiitollinen, kun en omista minkäänlaista korjaamo opustakaan josta voisi tutkailla.
Comment