Mistä voisi vikaa etsiä kun oli autosta anturin toinen johto poikki ja toinen melkein ja anturi kadonnut teille tietämättömille.
Ostin uuden anturin ja yritin kiinni apicoilla liittämistä, mutta ei luonnistunut kun ei pysynyt kiinni joten etsin alkuperäisen liittimen johtoineen, ja pistin nippuun mutta mittari näyttää +50 astetta, siis alkuperäisellä liittimellä ja uudella anturilla (KL-varaosista), jos otan anturin irti niin näyttää -40, joten onnistuinko rikkomaan anturin jotenkin vai missä voisi vika piillä? Miten voisi edes saada rikki anturia?
EDIT: Sitten mistä jarrupalojen kulutuksenvaroitin piuhat kulkee edessä, eikös yksi anturi ole Vas. etunurkka ja toinen Oik. takanurkka?
Takaa pistin piuhat yhteen, valo ei sammunut, mutta edestä en koko anturia löytänyt, joten varmaan revitty helvettiin, mistä piuha kulkee pois pyöräkotelosta ja mihin menee?
Ostin uuden anturin ja yritin kiinni apicoilla liittämistä, mutta ei luonnistunut kun ei pysynyt kiinni joten etsin alkuperäisen liittimen johtoineen, ja pistin nippuun mutta mittari näyttää +50 astetta, siis alkuperäisellä liittimellä ja uudella anturilla (KL-varaosista), jos otan anturin irti niin näyttää -40, joten onnistuinko rikkomaan anturin jotenkin vai missä voisi vika piillä? Miten voisi edes saada rikki anturia?
EDIT: Sitten mistä jarrupalojen kulutuksenvaroitin piuhat kulkee edessä, eikös yksi anturi ole Vas. etunurkka ja toinen Oik. takanurkka?
Takaa pistin piuhat yhteen, valo ei sammunut, mutta edestä en koko anturia löytänyt, joten varmaan revitty helvettiin, mistä piuha kulkee pois pyöräkotelosta ja mihin menee?
Comment