Huomasimpa tuossa mielenkiintoisen jutun kun tutkin miksei muuttoautona tuodussa -97 523iA:ssa peilit lämmenneet. Sähköä siis tuli peileille asti pulsseina kuten kuuluukin mutta kylminä pysyivät..
Otin peilin irti ja kuumailmapuhaltimella lämmittelin lasia ja sain liiman pehmenemään. Näin sain muovisen takalevyn irti lasista ja huomasin että kuparinen vastusverkko on ehjän näköinen mutta n. sentin pätkä vain puuttuu (lähellä liittimiä). Ohmimittarilla elementin vastus oli siis "ääretön". Juotin sentin pätkän ja nyt elementin vastus on n. 10 ohmin luokkaa eli OK.
Kaveri huollossa muuten sanoi että peilien lämmitys yleensä menee rinnan sumuvalojen kanssa, tiedä sitten. Itsellä nuo sumaritkin on mutta peilit vaativat hieman virittelyä. Kyllä nyt kelpaa kun peileistäkin näkee taas aamullakin ja 150e säästyi muihin rojekteihin..
Otin peilin irti ja kuumailmapuhaltimella lämmittelin lasia ja sain liiman pehmenemään. Näin sain muovisen takalevyn irti lasista ja huomasin että kuparinen vastusverkko on ehjän näköinen mutta n. sentin pätkä vain puuttuu (lähellä liittimiä). Ohmimittarilla elementin vastus oli siis "ääretön". Juotin sentin pätkän ja nyt elementin vastus on n. 10 ohmin luokkaa eli OK.
Kaveri huollossa muuten sanoi että peilien lämmitys yleensä menee rinnan sumuvalojen kanssa, tiedä sitten. Itsellä nuo sumaritkin on mutta peilit vaativat hieman virittelyä. Kyllä nyt kelpaa kun peileistäkin näkee taas aamullakin ja 150e säästyi muihin rojekteihin..
Comment