No jokatapauksessa siinä m52 moottorissa on ainoastaan yksi termostaatti!
Ja jos on vanhempi kuin -9/98 niin kannattaa selailla foorumia ilmaus asioiden tiimoilta, ei nimittäin ilmaudu aivan itsekseen :think
Näillä mennään:
Toyota Corolla hybrid sport touring -21"After 20 years daily repair"
BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
BMW e34 525i -90 ”Museointia vaille”
BMW e39 528ia M-sport -99 ”Käyttöharraste”
MB c124 230CE -90 "Badboy"
MB s204 220cdi -08 "Seutuauto"
kyseessä ei oo tällä kertaa toi 528vaan 520: D ja siiinä on vierekkäin kaksi termostaatin koteloa ja täältä foorumilta joskus lueskellut et oliskin kaks terostaattia...
eli kone on M52B20. ja sentakia mietin vaan ku tääl on puhuttu jostain ns.päätermostaatista ja yleensä se vika ei kuulemma oo siinä vaan jossai hiton toisessa termostaatissa sentakia ajattelin jos joku tietäis et onks tässä vehkeessä niitä kaks et vaihtais kummakki si kerralla
...se ol sit M52mie yritin...
Eli M52 BENSA koneessa on 1 termostaatti osanro: 7
semmosesta ne täälä ainaki puhuu et semmonen jossain e39 on mut ei löydy tietoo et onks just tosa mulla semmone
Sano mullekki kerran yks oikein nätti tyttö lauantaina kello noin 5:28 että tykkään susta mutta ihan kaikkea ei kuitenkaan kannata ottaa tosissaan mitä joku sanoo = siinä m52b20 moottorissa ei varmasti ole kuin yksi termari, ei sinun eikä kenenkään muunkaan moottorissa
Näillä mennään:
Toyota Corolla hybrid sport touring -21"After 20 years daily repair"
BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
BMW e34 525i -90 ”Museointia vaille”
BMW e39 528ia M-sport -99 ”Käyttöharraste”
MB c124 230CE -90 "Badboy"
MB s204 220cdi -08 "Seutuauto"
Comment