no mut ei muutaku termaria vaihtelee ja toivoo et toi vika sillä si lähtee ja kiitoksia vastauksista
termostatti vika??
Collapse
X
-
No jokatapauksessa siinä m52 moottorissa on ainoastaan yksi termostaatti!
Ja jos on vanhempi kuin -9/98 niin kannattaa selailla foorumia ilmaus asioiden tiimoilta, ei nimittäin ilmaudu aivan itsekseen :thinkLast edited by Jube; 16-01-2012, 10:46.Näillä mennään:
Toyota Corolla hybrid sport touring -21"After 20 years daily repair"
BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
BMW e34 525i -90 ”Museointia vaille”
BMW e39 528ia M-sport -99 ”Käyttöharraste”
MB c124 230CE -90 "Badboy"
MB s204 220cdi -08 "Seutuauto"
Comment
-
Käyppä ostamassa molemmat termostaatit. Saattavat myyjät olla hieman ihmeissään
Noista yllä olevista kuvista ei löydy termaria sun autoon, se siis on pyöreä messinki lätkä jossa jousi näin karkeasti kuvailtuna.Last edited by Bmw Master; 16-01-2012, 07:18.
Comment
-
-
sen päätermarin oon hommannut jo mutta mietin että onko tässä mun 520 sitä egr termaria?? et vaihtais sen samalla kertaa kun ton päätermarinkiOriginally posted by Bmw Master View PostKäyppä ostamassa molemmat termostaatit. Saattavat myyjät olla hieman ihmeissään
Noista yllä olevista kuvista ei löydy termaria sun autoon, se siis on pyöreä messinki lätkä jossa jousi näin karkeasti kuvailtuna.
Comment
-
-
semmosesta ne täälä ainaki puhuu et semmonen jossain e39 on mut ei löydy tietoo et onks just tosa mulla semmoneOriginally posted by nortzu View Postsen päätermarin oon hommannut jo mutta mietin että onko tässä mun 520 sitä egr termaria?? et vaihtais sen samalla kertaa kun ton päätermarinki
Comment
-
Ensin oletin kyseessä olevan sigun oletettavasti M52B28TU
... sitten luulin, että se on tiisseliOriginally posted by nortzu View Postkyseessä ei oo tällä kertaa toi 528
vaan 520: D ja siiinä on vierekkäin kaksi termostaatin koteloa ja täältä foorumilta joskus lueskellut et oliskin kaks terostaattia...
...se ol sit M52Originally posted by nortzu View Posteli kone on M52B20. ja sentakia mietin vaan ku tääl on puhuttu jostain ns.päätermostaatista ja yleensä se vika ei kuulemma oo siinä vaan jossai hiton toisessa termostaatissa
sentakia ajattelin jos joku tietäis et onks tässä vehkeessä niitä kaks et vaihtais kummakki si kerralla 
mie yritin...

Eli M52 BENSA koneessa on 1 termostaatti osanro: 7Last edited by mijuko; 17-01-2012, 13:10.
Comment
-
-
Sano mullekki kerran yks oikein nätti tyttö lauantaina kello noin 5:28 että tykkään susta mutta ihan kaikkea ei kuitenkaan kannata ottaa tosissaan mitä joku sanoo = siinä m52b20 moottorissa ei varmasti ole kuin yksi termari, ei sinun eikä kenenkään muunkaan moottorissaOriginally posted by nortzu View Postsemmosesta ne täälä ainaki puhuu et semmonen jossain e39 on mut ei löydy tietoo et onks just tosa mulla semmone
Näillä mennään:
Toyota Corolla hybrid sport touring -21"After 20 years daily repair"
BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
BMW e34 525i -90 ”Museointia vaille”
BMW e39 528ia M-sport -99 ”Käyttöharraste”
MB c124 230CE -90 "Badboy"
MB s204 220cdi -08 "Seutuauto"
Comment
-
Originally posted by mijuko View PostEnsin oletin kyseessä olevan sigun oletettavasti M52B28TU
... sitten luulin, että se on tiisseli
...se ol sit M52
mie yritin...
Eli M52 BENSA koneessa on 1 termostaatti osanro: 7
sama täällä
- F20 Lci 118d B47 -16 & Z900 Kawasaki -22
- MB s205 220cdi -15
- Volvo s80 2.5t -07
- mb s211 280cdi -08
- e46 320i -03
- e36 323i M-Sport tori-coupe -97
- e46 320d Individual "m-sport" -04
- e39 525i -01
Comment
Comment