Seiska vie samalla motilla ja automaatilla 8.5 l/100km seka-ajossa talvella. Aika sukkasillaan saa E39 manuaali sedanillakin ajella, jos viiteen ja puoleen litraan sadalla pääsee.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 525 Dieselvero?
Collapse
X
-
Originally posted by t-mos View Post**********************************
Ex:E39 530 iA touring M-Sport Topas Blau -02
Ex:E39 525 iA touring M-Sport Black Sapphire Metallic -03
Ex:E39 525 dA sedan M-Sport Carbon Schwarz -03
Ex: E39 525 i sedan Topas Blau -02
Comment
-
-
Jos kutoskone ei ole must, kannattaa tosiaan harkita myös tätä 520d.
Ei pitäisi olla suorituskyvyssäkään merkittävää eroa 520d ja 525tds:sän välillä. Molemmissa 280nm ja teho 136hv vs. 143hv...
Dieselvero taisi tässä olla 440€ luokkaa vuodessa ja ajoneuvovero 106€ = 546€. Tuossa aiemmin mainitsemani kulutukset oli tosiaan ihan laskettuja, ei ajotietokoneen ilmoittamia.Z4 e85 -06
Audi A4 --10
Comment
-
-
Originally posted by Metso View PostJoo neloskoneiset syö soppaa melko maltillisesti. Itse olen kans huomannut ison eron ajotietokoneen ilmoittaman ja todellisen kulutuksen välillä, minkä olen laskenut kuiteista (aina tankatessa tankki täyteen). Olisi mielenkiintoista saada säädettyä tietsikka kohdalleen. Senkö tosiaan voi säätää sieltä salavalikosta?MB S213 -17, 127tkm -
Ex: MB S205 -14, 112tkm-135tkm
Ex: E91 325d Touring -08, 152-255tkm
Ex: E39 525dA Touring -03, 253-411tkm
Ex: E46 318i -98
Comment
-
-
Originally posted by t-mos View PostJos kutoskone ei ole must, kannattaa tosiaan harkita myös tätä 520d.
Ei pitäisi olla suorituskyvyssäkään merkittävää eroa 520d ja 525tds:sän välillä. Molemmissa 280nm ja teho 136hv vs. 143hv...
Dieselvero taisi tässä olla 440€ luokkaa vuodessa ja ajoneuvovero 106€ = 546€. Tuossa aiemmin mainitsemani kulutukset oli tosiaan ihan laskettuja, ei ajotietokoneen ilmoittamia.
Taitais sillä kakslitrasellakin pärjätä, nyt tietysti ku tottunu kutosen tasaseen käyntiin ja voimaan, kun välil pitää olla koukunpäässäkin iso löntti vedettävää, niin ei silloin kyllä voimaa liikaa tunnu olevan tossa kutosessakaan. (salaa haaveilen 550d:stä Tai E38:n 40d padasta e39:ssä )
Tosin uudessa 520d:ssähän on enempi voimaa kun tässä 530d.
Ja ei nyt sentää ollu ihan yli 200e x 4 näköjään, vaikka aikasemmin sanoin, eka erä reilu 200, loput jotain 180 paikkeilla. Silti! (Vois ihan hyvin ottaa sen kulutuksen mukaan verot, kun se kuitenkin on varmasti yhtä tarkasti mainittu kuin esim 2001 mallisessa! )BMW 520d Touring '06 314tkm
BMW 530D Touring '99 552tkm
BMW 320da Touring '02 427tkm
Volvo V70 D5 '02
Mercedes-Benz Sprinter 208D '96
Mercedes-Benz Sprinter 310D '97
Mazda 323 1,5 '89 ja läjä Mitsuja
Case IH 5140 Maxxum
Comment
-
-
Originally posted by t-mos View PostJos kutoskone ei ole must, kannattaa tosiaan harkita myös tätä 520d.
Ei pitäisi olla suorituskyvyssäkään merkittävää eroa 520d ja 525tds:sän välillä. Molemmissa 280nm ja teho 136hv vs. 143hv...
Dieselvero taisi tässä olla 440€ luokkaa vuodessa ja ajoneuvovero 106€ = 546€. Tuossa aiemmin mainitsemani kulutukset oli tosiaan ihan laskettuja, ei ajotietokoneen ilmoittamia.
Tuosta oman auton lukemasta sen verran vielä että auto on pelkässä matka-ajossa, 17" vanteilla.ex: BMW E38 735iA -97
ex: MB W211 E200CDI -03
ex: BMW E39 530d ///M-Sport -99
ex: BMW E39 528iA -96
ex: MB W126 300SE -89
ex: BMW E34 525iAT -95
ex: BMW E36 316iA -91
Comment
-
Comment