Originally posted by Mike_sss
View Post
Puolan vaihto.
Collapse
X
-
Tarkoitat ilmeisesti niitä tulpanhattuja? Kyllä ne kannattaa vaihtaa ja katsoa auttoiko. Vaihtaisin kyllä ne kaikki kerralla, eivät ole kovin kalliita. Vika voi toki olla muuallakin, aika yleisesti esim. imuvuodot aiheuttaa ongelmia. BMW muistaakseni ohjeisti vaihtamaan ne tulpan hatut kun vaihtaa tulpat.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
-
Joo ei taida motonetistä saada. Imuvuotoja voi olla paljon muuallakin kaikki alipaineletkut ym. Tähän löytyy hyvät ohjeet tältä foorumilta. Kannattaa katsoa http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=205832Originally posted by Mike_sss View PostJoo juuri niitä.ei ne ollu kun 10e kpl schmiedmanilla.motonetista niitä ei taida saada?
Tarkoitatko imuvuodoilla imusarjan ja kannen väliä?e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
Letkuja tutkin mitä päällisin puolin näin ni halkeamia ei ollu. Tosin tossa ohjeessa ei ollu kuvia enää selventämässä mitä kohtia pitäs erityisesti tutkia.Kolmesta tulpan hatusta päät vaan halkeilleet ni en usko että niistä voi johtua kun tulpat jää kuitenkin sen verran hatun sisälle.
Voisko ollu bensapumppu tiensä päässä? Röpöttää välillä sillei et bensansaanti ongelmalta kuulostaa..
Comment
-
Tutkippas ne piuhat sieltä takapenkin luukun alta pumpun luota, lähinnä siitä kannessa olevan liittimen juuresta, saattaavat olla osittain poikki, vaikka ei ulospäin siltä näyttäiskään.- Pena -
BMW E39 528iA -99 orientblau
ex BMW e34 525 tds -92
Comment
-
Ei kyllä aiheuta mitään "röpöttämistä" moottorissa. Vaan katkoksen tullessa auto puutuu totaalisesti. Siinä "katkeamis vaiheessa" saattaa nykäistä muutaman kerran,mutta muuten moottori käy nätisti. Näin ainakin omissa kahdessa on ollut.Originally posted by holisti72 View PostTutkippas ne piuhat sieltä takapenkin luukun alta pumpun luota, lähinnä siitä kannessa olevan liittimen juuresta, saattaavat olla osittain poikki, vaikka ei ulospäin siltä näyttäiskään.
Tosin pumppua vaihdettaessa nuo johdot toki kannattaa tutkia.Last edited by Heguli 31; 28-08-2017, 18:04.
Comment
-
Onko tässä kyseessä M52b20? Jos on niin tarkista kuvasta: 14 ja 9. Ota ne käteen ja tarkista hyvässä valossa.Originally posted by Mike_sss View PostLetkuja tutkin mitä päällisin puolin näin ni halkeamia ei ollu. Tosin tossa ohjeessa ei ollu kuvia enää selventämässä mitä kohtia pitäs erityisesti tutkia.Kolmesta tulpan hatusta päät vaan halkeilleet ni en usko että niistä voi johtua kun tulpat jää kuitenkin sen verran hatun sisälle.
Voisko ollu bensapumppu tiensä päässä? Röpöttää välillä sillei et bensansaanti ongelmalta kuulostaa..

Ja tästä kuvasta 1. 2. ja 6. No:2 on öljynerotin jotenka se kannattaa uusia jos ei ole tietoa koska vaihdettu.
Last edited by janke; 29-08-2017, 09:49.Bmw 316 E30 -88
Comment
-
Sielä on sitten tyhjäkäyntiluisti varmaan likaa täynnä kun 14-letku menee siihen ja hotinu paskaa kituumiin. Että kannattaa puhdistaa samalla.Originally posted by Mike_sss View PostM52b20 Joo se olikin tuo kuvan 14 letku mikä on klemmarin juuresta halennu ku tarkemmin rupes tutkimaan.varmaan siitä sitten johtuu.kiitti vastauksista.Bmw 316 E30 -88
Comment
Comment