Missä kunnossa sytytystulpat on?
Jos venttiilinvarren tiivisteet ovat jo parhaat vuotensa nähneet, tulpat karstaantuu melko nopeasti, mikä taas vaikeuttaa palotapahtumaa.
Asia on kohtuullisen helppo testata: jos tulpat paskaset/huonot, uusi tulpat. Jos käynti paranee toviksi, mutta ongelmat palaa jonkin ajan päästä tarkista tulpat uudestaan.
Mikäli nämä vähän ajetut tulpat ovat jo menneet karstaisiksi, palotilaan menee öljyä. Riippuu tietysti ajokilometreistä, mutta jos kovin on yli 200000km taulussa voisi venttiilinvarren tiivisteet olla todennäköinen syyllinen.
Pirulliseksi asian tekee se, että tiivisteethän ei paljoa maksa mutta se vaihto.....
Jos venttiilinvarren tiivisteet ovat jo parhaat vuotensa nähneet, tulpat karstaantuu melko nopeasti, mikä taas vaikeuttaa palotapahtumaa.
Asia on kohtuullisen helppo testata: jos tulpat paskaset/huonot, uusi tulpat. Jos käynti paranee toviksi, mutta ongelmat palaa jonkin ajan päästä tarkista tulpat uudestaan.
Mikäli nämä vähän ajetut tulpat ovat jo menneet karstaisiksi, palotilaan menee öljyä. Riippuu tietysti ajokilometreistä, mutta jos kovin on yli 200000km taulussa voisi venttiilinvarren tiivisteet olla todennäköinen syyllinen.
Pirulliseksi asian tekee se, että tiivisteethän ei paljoa maksa mutta se vaihto.....
Comment