Voin kumit vaihtaa paikallaankin, tietty itse ohjuritki voi olla väljiä jo samassa vaiheessa.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 528 Kansiremontti
Collapse
X
-
Vaihdan nyt samalla muitakin osia kun jakopääkin on tuossa avoinna. Huomasin nimittäin, että pari kiristinrullaa ei pyöri oikein, taitaa laakerit olla finaalissa. Ei kai muuta kun uudet remmit, rullat ja hydrauliset kiristimet tähän:
ja tähän:
Remmit näyttäis kyllä toisaalta olevan ihan hyvässä kunnossa.
Sitten kampiakselin tällaiseen holkkiin(osa numero kuusi seuraavassa linkissä) oli kulunut outo ura, vaihdan senkin:
Oiskohan jotain muuta vielä...
Aurinko paistaa, mut bemari pötköttää telakalla. Jokainen päivä ilman BMW:tä on yhtä selviytymistaistelua....
Comment
-
-
Originally posted by Raimo Petäjä View PostVaihdan nyt samalla muitakin osia kun jakopääkin on tuossa avoinna. Huomasin nimittäin, että pari kiristinrullaa ei pyöri oikein, taitaa laakerit olla finaalissa.
Oiskohan jotain muuta vielä...
Mutta jakopään osista kannattaa vaihtaa ainakin laahaimet, osat 5 ja 7:
Ne ovat kuluvia ja lopulta myös hajoavia osia.Kaikki autoni,, omassa käytössä olleita ainakin 50kpl...
https://jaridebner.kuvat.fi/kuvat/Om...kautta+aikain/
Comment
-
-
Originally posted by JD View Post
Comment
-
-
helicoilesita sen verran että itsellä ainakin kestänyt 1,5 vuotta ja n. 50 000 km välillä kovassakin käytössä, eli ei ne aina metsään mene..Kehonsiirtovälineitä: Dodge Ram 2500, '06 busa ja vääräuskoisten iloksi Taunus turboprokkis
Vikakoodinlukua Vantaan suunnalla, myös pienet korjaukset onnistuu.
Comment
-
Comment