Eli, moniurahihnaa kiristävä automaattikiristin saattaa joskus pompata ''pois päältä'' ja hihna löystyy. Kiristimen voi kuitenkin vääntää takaisin käsin, ja hihna on taas suht kireä, muttei kuitenkaan aivan maksimikireydessään. Mikäs osa sieltä on mennyt sitten paskaksi? Tietäs vähän uusia osia... Vai pitäisikö koko kiristinpaketti ostaa uusi? Onkos tässä siis hydraulinen kiristin? Niin ja selvennykseksi, kiristin on lähellä laturia, ja autossa on ilmastointi.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
525tds moniurahihnan kiristin pomppaa pois päältä
Collapse
X
-
Originally posted by m.luukkonen View PostEli, moniurahihnaa kiristävä automaattikiristin saattaa joskus pompata ''pois päältä'' ja hihna löystyy. Kiristimen voi kuitenkin vääntää takaisin käsin, ja hihna on taas suht kireä, muttei kuitenkaan aivan maksimikireydessään. Mikäs osa sieltä on mennyt sitten paskaksi? Tietäs vähän uusia osia... Vai pitäisikö koko kiristinpaketti ostaa uusi? Onkos tässä siis hydraulinen kiristin? Niin ja selvennykseksi, kiristin on lähellä laturia, ja autossa on ilmastointi.
Vähän kuin "mopon iskari" rakenteeltaan. Liikaa kuluneena ei oikein vaimenna ja tekee juuri tuota.E61 525i, Suzuki VS1400
Exät: Jaana, Susanna, Maija
-
-
tuota vikaa on ollut aika uusissakin aikoinaan
halpa ja varma konsti ongelmaan
prikka iso
noin 10cm tankoa tai putkea noin 12mm
10mm pultti ja lukko mutteri
tanko hitsataan prikan reinaan kiinni tämän jälkeen koko komeus kiinnitetään pultilla osa numero 10 olevaan suorakaiteen muotoiseen reikään jolloin tangonpää estää kiristimen jäämisen löysäksi kun se ei pääse ihan niin pitkälle taka asentoon
Comment
-
Comment