Announcement
Collapse
No announcement yet.
Vanoksen, lambdan, MAFin ja perän vaikutus kiihtyvyyteen?
Collapse
X
-
Originally posted by TJJ View PostKatteja minäkin aina välillä epäilen ja lambdoja myös, mutta ovat melko arvokkaita vaihtaa huvin vuoksi.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by TJJ View PostMikä moottori, onko myös 2.8 M52TU ja automaatti?16" vanteet. Mitäs sulla on steppi kolmosella 80-120 poljin kickdown nappulaa vasten?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by TJJ View PostMikä moottori, onko myös 2.8 M52TU ja automaatti? Minulla on tuossa pari tuunausta, joiden pitäisi parantaa suorituskykyä, mutta näköjään homma menee toisinpäin.
Katteja minäkin aina välillä epäilen ja lambdoja myös, mutta ovat melko arvokkaita vaihtaa huvin vuoksi. Minulla kun on ollut melko huono tuuri noiden korjauksien (ylihuoltamisien) vaikutuksien kanssa.
Justiin putsasin vv-paneeli suodattimen ja ruiskuttelin ilmamääräanturin puhtaaksi, niin toistaiseksi veto hiukan parani.Yksi keino mikä auttoi hiukan suorituskykyyn oli puhdistaa jarru cleanerilla molemmat asentotunnistimet ja niiden paikkojen ympärystät!
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostMulla 9.4 0-100 paras veto, muutama 10,4s. Touringi n.300kg sedania painavampi? Välillä kulkee paremmin, välillä huonommin. Epäilen katteja, sisusta irti ja välillä tukkii putkea. Uusi peltisarja odottaa asennusta. Vanos ja maf testien mukaan ok.
Katteja minäkin aina välillä epäilen ja lambdoja myös, mutta ovat melko arvokkaita vaihtaa huvin vuoksi. Minulla kun on ollut melko huono tuuri noiden korjauksien (ylihuoltamisien) vaikutuksien kanssa.
Leave a comment:
-
Leave a comment: