Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vanoksen, lambdan, MAFin ja perän vaikutus kiihtyvyyteen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Supa
    replied
    Soo vaa tää 2.8 vähä tommonen mopo

Leave a comment:

• Bmw Master
    replied
    Originally posted by TJJ View Post
    Katteja minäkin aina välillä epäilen ja lambdoja myös, mutta ovat melko arvokkaita vaihtaa huvin vuoksi.
    Myyntiosiossa katittomat pakosarjat 40e, ei paha kokeilla. Mulla on jo uudet säätölambdat.

Leave a comment:

• Bmw Master
    replied
    Mikä moottori, onko myös 2.8 M52TU ja automaatti?
    Jep, touring ainoa ero. Reilu 1800kg vaa'an mukaan ilman kuskia tankki puolillaan, eli voisi sanoa raskaasti varusteltu 16" vanteet. Mitäs sulla on steppi kolmosella 80-120 poljin kickdown nappulaa vasten?

Leave a comment:

• janke
    replied
    Mikä moottori, onko myös 2.8 M52TU ja automaatti? Minulla on tuossa pari tuunausta, joiden pitäisi parantaa suorituskykyä, mutta näköjään homma menee toisinpäin.
    Katteja minäkin aina välillä epäilen ja lambdoja myös, mutta ovat melko arvokkaita vaihtaa huvin vuoksi. Minulla kun on ollut melko huono tuuri noiden korjauksien (ylihuoltamisien) vaikutuksien kanssa.
    Mulla kans tuo oma kottero kiihtyilee välillä paremmin ja välillä huonommin.
    Justiin putsasin vv-paneeli suodattimen ja ruiskuttelin ilmamääräanturin puhtaaksi, niin toistaiseksi veto hiukan parani. Yksi keino mikä auttoi hiukan suorituskykyyn oli puhdistaa jarru cleanerilla molemmat asentotunnistimet ja niiden paikkojen ympärystät!

Leave a comment:

• TJJ
    replied
    Originally posted by Bmw Master View Post
    Mulla 9.4 0-100 paras veto, muutama 10,4s. Touringi n.300kg sedania painavampi? Välillä kulkee paremmin, välillä huonommin. Epäilen katteja, sisusta irti ja välillä tukkii putkea. Uusi peltisarja odottaa asennusta. Vanos ja maf testien mukaan ok.
    Mikä moottori, onko myös 2.8 M52TU ja automaatti? Minulla on tuossa pari tuunausta, joiden pitäisi parantaa suorituskykyä, mutta näköjään homma menee toisinpäin.
    Katteja minäkin aina välillä epäilen ja lambdoja myös, mutta ovat melko arvokkaita vaihtaa huvin vuoksi. Minulla kun on ollut melko huono tuuri noiden korjauksien (ylihuoltamisien) vaikutuksien kanssa.

Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎