Ei tosiaan ihan pienellä vuodolla sula mutta onhan näitä.
523ia -96 Männässä reikä
Collapse
X
-
-
Minulla suli ykkösen mäntä täys kiihdytyksessä.Viaksi paljastui pensanpaineen säätimen alipaine letku oli poikki kokonaan.moottorina M50B25BMW e39 530dA-98
BMW e38 735iAL-97
EX:BMW e39 523iA-97
BMW e36 320ci-92
BMW e36 316i -92
BMW e36 325 -91 252hv 315nm
Honda civic TIC -89 220hv 230nm
Comment
-
Comment
-
No jopas. Itsellä oli omassa käyttöautossa aikoinaan se kaasuläpän ja imm välinen haitariputki monesta kohtaa halki, separaattorin kalvossa reikä ja falskaava venttiilikopan tiiviste. Moottori kyllä kesti vaikka +27 kesäpäivänä ajoin 2tuntia moottoritiellä ja en mitenkään säästellen silloin ajanu. Pari viikkoa tuosta eteenpäin se haitariputki otti ilmesesti lisää kipeetä ku autosta rupesi puuttumaan vetoja varsinkin alakierroksilta, silloin vasta tajusin että autossa ei ole kaikki kohdallaan.
Sittemmin tutkin kerralla kaikki imuvuodot kuntoon ja vaihtelin inspection II huoltopaketin samaan paikkaan (kaikki suodattimet, sytytystulpat+moottoriöljyt), huomasin että entinen ilmansuodatin oli vääränlainen ja se on voinut vuotaa ohi, vanhat tulpat oli normaalin näköiset maitokahvin ruskeat joten kumosin ajatuksen että kone on käynyt laihalla.
E: Ainiin, auton alkuperäinen katalysaattori kyllä suli siellä moottoritiellä sillon, alkoi seuraavana päivänä pakoputki rämisemään. Tosin niitä katteja on noista 96 vuotisista tainnu ihan muutenvaan hajoilla ilman painavaa syytä.Last edited by naikou; 02-11-2015, 08:14.E39 523i Turbo
Comment
Comment