Hakua käytin, mutta ei suoraa ratkaisua löytynyt.
Ongelmana käyntiin lähtö, lämpösenä.
Kummatkin polttoainepumput ja suodatin vaihdettu 2 viikon sisällä ja töpselissä käytetty aina välissä.
Suodattimen vaihdon jälkeen ei juuri ajettu eikä jättäny autokaan minnekään, mutta vikakoodia 1E25 edelleen näyttää piuhan päässä, eli nokka-akselintunnistin tai kampiakselintunnistin.
Mistäs pirusta sen saa selville kumpi on sökönä, vai pitääkö vaan vaihtaa toinen ensin ja viedä sitten uudestaan piuhan päähän??:think
Taitaapa se olla tuo nokka-akselin asentotunnistin, onko hankalassa paikassa?
Ongelmana käyntiin lähtö, lämpösenä.
Kummatkin polttoainepumput ja suodatin vaihdettu 2 viikon sisällä ja töpselissä käytetty aina välissä.
Suodattimen vaihdon jälkeen ei juuri ajettu eikä jättäny autokaan minnekään, mutta vikakoodia 1E25 edelleen näyttää piuhan päässä, eli nokka-akselintunnistin tai kampiakselintunnistin.
Mistäs pirusta sen saa selville kumpi on sökönä, vai pitääkö vaan vaihtaa toinen ensin ja viedä sitten uudestaan piuhan päähän??:think
Taitaapa se olla tuo nokka-akselin asentotunnistin, onko hankalassa paikassa?
Comment