Morjes! Mulle on E39 M52TU koneella ja mulle sanottiin Huittisten Specialmotors:ssa ettei tuohon koneeseen saa asennettua lohkolämppäriä kun kaikki plokit on jo käytössä tai sitten on niin ahtaassa välissä ettei mahdu.Voiko toi pitää paikkas kun oon kyllä nähny sellasia automyynti-ilmoituksia kyseisestä mallista jossa on ollu lohkolämmitin?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 Lohkolämppäri?
Collapse
X
-
Niin ei taida saada tuohon kun säteilylämmittimen.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
-
-
Originally posted by heinanen View PostMorjes! Mulle on E39 M52TU koneella ja mulle sanottiin Huittisten Specialmotors:ssa ettei tuohon koneeseen saa asennettua lohkolämppäriä kun kaikki plokit on jo käytössä tai sitten on niin ahtaassa välissä ettei mahdu.Voiko toi pitää paikkas kun oon kyllä nähny sellasia automyynti-ilmoituksia kyseisestä mallista jossa on ollu lohkolämmitin?Bmw 316 E30 -88
Comment
-
-
Alumiinilohko. Säteily tai letkulämmitin.Säteilylämppäri saa olla pitempään päällä mutta toisaalta lämmittä nesteen sijasta öljytX3 30d M-sport
exät:e39 M5, x3, e39 523iA,e32 730i,e46 316i,e39 520d,e39 523iA touring, e39 523iA, e30 325 cabriolet, e34 525i 12v, e34 524 TD, e34 535, e34 525 TDSA, e34 525 24v ja e30 316
Comment
-
-
Originally posted by Diipa View Postlainaan tätä keskustelua: auto 530d -03, millasia lämppärivaihtoehtoja tuollaseen on, säteily? Onkohan yhtä tehoton kuin entisessä kulkineessa, passat 2.8 -98?e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Defan säteilijä pitäisi olla sopiva tohon(Calix kait sopii myös).
Asensin itselle just pari viikkoa sitten M52B25 koneeseen Defan säteilijän, sisähaaran ja Leevi ohjausboxin. Itse lämmittimen laitto on helppo homma, johtojen vetäminen / läpiviennin teko vaativampi. Mulla meni eniten aikaa siihen kun "arvoin" mihin kohtaan puskuria pistoke laitetaan.
Eikä noissa koneissa kait muuta ero ole kuin että sulla tuplaVanos(viisammat korjatkoon).
Esim. Motonetistä saa koodi 45-9855(säteilijä), lisäksi johtosarja 45-4915,
hintaa tulee 160€.
Asennus vois hoitua mun tallissa "pilkka hintaan", (laita privaa).
Comment
-
-
Originally posted by Starck View PostDefan säteilijä pitäisi olla sopiva tohon
Asensin itselle just pari viikkoa sitten....Current:F31 LCI 320d xdrive M-Sport -19
Past:
F07 LCI 530d xdrive GT M-Sport -15
F31 318d xdrive -14
F07 530d GT-11
E90 330xda LCI -09
E70 X5 3,0sd M-Sport -07
E39 530d M-Sport -03
E39 530iA M-Sport -02
E39 528i -97
E30 320i -88
Comment
-
-
Originally posted by luikas View PostMistä kohtaa tuikkasit elementiltä puskuriin sen johdon? Puskurilta päin katsottaessa ei näy juuri aukkoa, jos jarrujen jäähdytysaukkoja ei lasketa.
Comment
-
-
Originally posted by jukkae View PostM-Sport puskurissa ainakin siihen sumarin viereen kun tökkää niin ei näy kyllä yli 5m päähän kunnolla sieltä, siis siihen mustaan muoviin. Vakiopuskureita kun kattelee niin näyttäs vähän että sais myös siihen viereen, tosin huonoja kuvia löyty vaan niin ei kunnolla nähny niistä sitä paikkaa eikä se mee samanlailla "piiloon" kuten m-sportissa.Current:F31 LCI 320d xdrive M-Sport -19
Past:
F07 LCI 530d xdrive GT M-Sport -15
F31 318d xdrive -14
F07 530d GT-11
E90 330xda LCI -09
E70 X5 3,0sd M-Sport -07
E39 530d M-Sport -03
E39 530iA M-Sport -02
E39 528i -97
E30 320i -88
Comment
-
-
Mr.Speed
Originally posted by heinanen View PostMorjes! Mulle on E39 M52TU koneella ja mulle sanottiin Huittisten Specialmotors:ssa ettei tuohon koneeseen saa asennettua lohkolämppäriä kun kaikki plokit on jo käytössä tai sitten on niin ahtaassa välissä ettei mahdu.Voiko toi pitää paikkas kun oon kyllä nähny sellasia automyynti-ilmoituksia kyseisestä mallista jossa on ollu lohkolämmitin?
Itse laitatin tuohon omaan defan "säteily"lämmittimen eikä mulla oo mitään valittamista. Nyrkkisääntönä tuntia pidempi lämmitysaika kuin vanhanaikaisella vastuksella, johtuen pienemmästä tehosta. Se että kumpi on lopen tärkeämpi, haalea jäähdytysneste vaiko moottoriöljy voi päätellä jokainen itse. E39:ien orkkis webastot on luultavasti paskana jo kaikki, johtuen ettei sen lämmittimen elinikä ole kuin n.10 vuotta. Silti ne kehdataan mainita myynti-ilmoituksissa..
Comment
-
Originally posted by Mr.Speed View PostHieman uudemmissa/nykyaikaisemmissa moottoreissa harvemmin on enää sellaista roppua lohkossa mihin saa ängettyä sellaisen vanhanaikaisen vastuselementin vesitilaan.
Itse laitatin tuohon omaan defan "säteily"lämmittimen eikä mulla oo mitään valittamista. Nyrkkisääntönä tuntia pidempi lämmitysaika kuin vanhanaikaisella vastuksella, johtuen pienemmästä tehosta. Se että kumpi on lopen tärkeämpi, haalea jäähdytysneste vaiko moottoriöljy voi päätellä jokainen itse. E39:ien orkkis webastot on luultavasti paskana jo kaikki, johtuen ettei sen lämmittimen elinikä ole kuin n.10 vuotta. Silti ne kehdataan mainita myynti-ilmoituksissa..- Bmw jälkivarustelu(retrofit) ja sähkötyöt.
- Ohjelmistopäivitykset, koodaukset, vikakoodit ja livedata.
- E- ja F- sarjan avaimet.
- xHP vaihdelaatikkon ohjelmointia.
- Moottorin optimointia kaikkiin merkkeihin.
Finmodi oy
050-3063926
[email protected]
Comment
-
-
Säteilylämmitin toimii erityisen hyvin 528:ssa, myös kovalla pakkasella. Se näkyy jopa siellä mittarissa, kun se tuntuu olevan monelle se tärkein.
Kuulee myös selvästi starttausäänestä että kyllä sinne öljyn ja nesteen sekaan on saatu sitä lämpö johdettua, jota myöten myös muualle moottoriin.
Comment
-
-
Joku tuttu joskus sano että letkulämppäri ei toimis kunnolla tos e39:s. Meinas että ei enää tahdo lähteä kovilla pakkasilla käyntiin kun sotkee jotenkin ruisku järjestelmän, eikä rikasta syöttöä niinku pitäis.. Tiedä sit onko tos perää ku en mikään asiantuntija ole.Saab 9-5 2.3T Stw -05 RE85
Ford Mondeo 1.8 Stw -01
Ex:
E39 523i touring -99
Opel kadett E 1.6 -89
Seat Toledo 1.8 -92
Toyota corolla Lb 1.6 -87
Vw passat farkku 1.8 -99
Comment
-
-
Originally posted by Mr.Speed View PostHieman uudemmissa/nykyaikaisemmissa moottoreissa harvemmin on enää sellaista roppua lohkossa mihin saa ängettyä sellaisen vanhanaikaisen vastuselementin vesitilaan.
Itse laitatin tuohon omaan defan "säteily"lämmittimen eikä mulla oo mitään valittamista. Nyrkkisääntönä tuntia pidempi lämmitysaika kuin vanhanaikaisella vastuksella, johtuen pienemmästä tehosta. Se että kumpi on lopen tärkeämpi, haalea jäähdytysneste vaiko moottoriöljy voi päätellä jokainen itse. E39:ien orkkis webastot on luultavasti paskana jo kaikki, johtuen ettei sen lämmittimen elinikä ole kuin n.10 vuotta. Silti ne kehdataan mainita myynti-ilmoituksissa..
Comment
-
Comment