Tuntuu olevan kyllä aika kehno peli.
Kuskin puolen etusivulasi lähes aina huurussa. Auto-asennolla niistä kojelaudan päällä olevista pikkusuuttimista ei tunnu tulevan juuri mitään, ainoastaan heikko "lehmänhenkäys".
Kun käyttää ilmastointia huurteenpoistoasennossa, niin kyllä sitten huurre poistuu lähes samantien, ja ilmaa tulee joka rööristä oikein kunnolla.
Ongelmaa ei juurikaan ole kun lisää käsin puhallusta 2-3 pykälää, mutta sitten voi joutua jo hikoileen.
Lisäksi lämpotila huojuu jonkin verran kabiinissa.
Esim tänään kun lähdin lämpimästä parkkihallista autoon pukkasi pirun kuumaa, eikä käsikäytöllä ollut juurikaan vaikutusta, tietty sain lisättyä puhallusta, mutta parin asteen lämpötila-asetuksen pudotus ei tehnyt juurikaan vaikutusta. Ja koko n. 5km. matkan sai hikoilla.
Raitisilmansuodattimet on vaihdettu tänä syksynä. Mutta voiko sitä lämpötilaanturin puhallinta testata jotenkin purkamatta sitä yksikköä (esim pitäisikö jonkun paperin pysyä siinä anturin imuaukossa)?
Vai onko tämä normaalia touhua bemun aut ilmastoinnin kanssa?
edit:
Siis kyllä ne lämpötilan säätimet toimivat (molemmin puolin) mutta esim 21C tavoitteella lämpötila huojuu aika lailla, ja kuumaan suuntaan.
Kuskin puolen etusivulasi lähes aina huurussa. Auto-asennolla niistä kojelaudan päällä olevista pikkusuuttimista ei tunnu tulevan juuri mitään, ainoastaan heikko "lehmänhenkäys".
Kun käyttää ilmastointia huurteenpoistoasennossa, niin kyllä sitten huurre poistuu lähes samantien, ja ilmaa tulee joka rööristä oikein kunnolla.
Ongelmaa ei juurikaan ole kun lisää käsin puhallusta 2-3 pykälää, mutta sitten voi joutua jo hikoileen.
Lisäksi lämpotila huojuu jonkin verran kabiinissa.
Esim tänään kun lähdin lämpimästä parkkihallista autoon pukkasi pirun kuumaa, eikä käsikäytöllä ollut juurikaan vaikutusta, tietty sain lisättyä puhallusta, mutta parin asteen lämpötila-asetuksen pudotus ei tehnyt juurikaan vaikutusta. Ja koko n. 5km. matkan sai hikoilla.
Raitisilmansuodattimet on vaihdettu tänä syksynä. Mutta voiko sitä lämpötilaanturin puhallinta testata jotenkin purkamatta sitä yksikköä (esim pitäisikö jonkun paperin pysyä siinä anturin imuaukossa)?
Vai onko tämä normaalia touhua bemun aut ilmastoinnin kanssa?
edit:
Siis kyllä ne lämpötilan säätimet toimivat (molemmin puolin) mutta esim 21C tavoitteella lämpötila huojuu aika lailla, ja kuumaan suuntaan.
Comment