2002 530dA touring 460tkm. Mitä nyt alustassa väljää ja eilen uusittiin akku.
Ajokilometrit E39?
Collapse
X
-
Originally posted by AKSU View Post287000, eli kohta sisäänajettu.. 2 suutinta vaihdettu, ei muuta tähän mennessä.
Nyt 346000. Koneeseen ei edelleenkään vielä mitään. Keulapään palikat vaihdettu toistamiseen. Takana vielä alkuperäiset takakelkanpuslat+iskarit. Uudet tosin jo hommattu, mutta ei vielä vaihdettu.
Comment
-
-00 530dAt 500tkm pyörähtää lähipäivinä, toimii edelleen hyvin.
Sisusta loistokunnossa, kopassa pari kukka täplää ja menee kuin juna edelleen
edit: 500tkm tuli täyteen ja lämppärin moottori alkoi samantein kiukutteleman ajoittaisella mykistymisellä (vika ei siilessä)Last edited by FbonE; 18-01-2015, 12:30.Kulkineet:E61 525döö
ex: 320i e30 -85 upeecupee x 2, 316i e36 -97 sedan,E34 525tdsa Toukka, 520 Mosselman -89,e34 525iA,530i Touring manuääl,535i Sedan -89,525i Sedan -92,320i upeecupee rotta -86, E30 325 stroukki, jne...
-Pori Connection-
bemarilla ajaminen fiestan jälkeen on vähän kuin palkallinen vapaapäivä töistä...
Comment
-
Siinäpä ei olekaan ihan se perus antrasit kangas, vaan villaveluuri, tai mikä se nyt onkaan nimeltään. Kuskikin taitaa olla normaali ruumiinrakenteeltaan.Originally posted by JJT View PostBemaristissa oli "kestotestissä" 600tkm ajettu 523i, samalla omistajalla uudesta asti. Sisustakin oli siistimpi ku useimmissa "250tkm" ajetuissa
Tämmösen isomman miehen alla perus antrasit kangas ei näissä pre-facelift istuimissa kestä kun sen 200000 km. Mulla jo toinen verhoilu menossa kuskin penkissä, ja sekin jo puhki selkänojasta. Pitäis varmaan ruveta dieetille :( P.S. Omassa -96 523i taulussa 422000 km.Last edited by Havis; 09-01-2015, 16:39."Kyllä kunnossa oleva Bemari on hieno peli. Harmi että epäkuntoinenkin bemu on sen verran hyvä ettei aina edes tiedä että jossain on vikaa"
E60 523iA -08
Comment
-
525i 2001 Saksasta tuotu jo 2003. 240tkm pyörähtää tällä viikolla... laturi, visko, termari, etupäähän alustan osia ja laakerit laitettuLast edited by hrymn; 21-01-2015, 13:12.E39 530d 2003 M-Sport Saphirschwarz & Lightgelb
ex:
E39 525i 2001 M-Sport Cosmosschwarz
F10 525d 2010 Imperialblau & Venetobeige
Comment
-
-96 523i Manuaali, 455tkm. kukkaa pukkaa normi paikoista, kulutusosien vaihtoja sillontällöin. hemmetin hyvä peli, tekis mieli vaan vaihtaa vähän uudempaan.- E39 523i -96
Comment
-
Tänään tuli postista uusin autobild, siinä artikkeli e39 525tdsA. Auto oli hankittu noin 990k ajettuna ja toimitus ajoi viimeiset kilometrit ennen miljoonaa
Auto oli jostain hollannin rannikolta ja ruostetta aika mukavasti. Autoon oli vaihdettu kansi 650k ajettuna, vaihdelaatikko ja muu moottori alkuperäinen..
Miljoonan tultua täyteen auto lähti BMW:lle purkuun tuomio oli se, että kori alkoi olla ehtoopuolella, mutta moottori ja voimansiirto olivat vielä hyvässä kunnossa, männissä eikä sylinteriputkissa ei ollut juuri mitattavaa kulumaa
Gelbe Blinker, H7-Licht und 17" Reifen YEAH!
Comment
-
Joo, tuolahan oli juttuakin tuosta kyseisetä laitteesta.Originally posted by tecro View PostTänään tuli postista uusin autobild, siinä artikkeli e39 525tdsA. Auto oli hankittu noin 990k ajettuna ja toimitus ajoi viimeiset kilometrit ennen miljoonaa
Auto oli jostain hollannin rannikolta ja ruostetta aika mukavasti. Autoon oli vaihdettu kansi 650k ajettuna, vaihdelaatikko ja muu moottori alkuperäinen..
Miljoonan tultua täyteen auto lähti BMW:lle purkuun tuomio oli se, että kori alkoi olla ehtoopuolella, mutta moottori ja voimansiirto olivat vielä hyvässä kunnossa, männissä eikä sylinteriputkissa ei ollut juuri mitattavaa kulumaa
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=318598&page=4
Bmw 316 E30 -88
Comment
Comment