Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ajokilometrit E39?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ironic32
    Bimmer Rookie
    • Mar 2010
    • 148
    • Finland

    Originally posted by Ironic32 View Post
    528iA 01/96 261tkm ja matka jatkuu.

    Remonttia + modausta on tehty auton arvoa suuremmalla summalla, mutta harrastemielellä.

    Nyt on kyllä täysin tikissä oleva peli ja matka-ajossa talvinopeuksilla menee jopa 7l/100km. Ja tehtaan m-sport alustalla edelleen hieno peli ajaa.

    Öljyä menee ~0,3l/1000km, mutta näyttää hiukan vuotavan venttiilikopan tiivisteestä, eli selittänee ainakin osan tuosta.
    270+ tkm ja täysin huolettomia kilometrejä ollut edellisestä postauksesta. Mahtava auto ajaa. Nyt tosin nimismiehen kiharoissa alkanut pientä kolinaa kuulumaan etupäästä, joten lieneekö koiranluut tai ne kirotut pari kymppiä sitten vaihdetut Meylen HD reaktiotangot :think
    Last edited by Ironic32; 02-03-2013, 11:21. Reason: km:t kohtuudella oikein...
    E350 BlueTec 4Matic, E39 530iA Individual
    -------------------------------------
    Ex: E90 320dA, E90 320d, E39 528iA, E61 530dA

    Comment

    • ciswami
      Newbiemmer
      • Feb 2013
      • 15
      • Lahti

      525tds 450tkm :-)
      Pelaa ja käy, pikkuvikoja kitketty pois.
      F11 535D
      E39 M5
      E60 530DA

      Muut pelit:
      Coronet R/T 1970
      Swinger 1970
      Chrysler 300 Cab 1970

      Comment

      • Stiffi
        Bimmer Rookie
        • Jul 2005
        • 181

        530i kovalla askilla 310tkm mukavasti kehrää =)
        Ex: e30 316 -88,e36 320 -96, e39 523ia -00,e34 520i Nyt e39 530i m-sport

        Comment

        • Ramram
          Bimmer Rookie
          • Apr 2011
          • 64
          • Espoo

          Omalla 525d -03 ajettu nyt 584000 km. Pelaa perheen ja koirien kuljettimena kuin ajatus. Ainoat yli parin sadan eeron yllärit on ollut etuiskarit, vasen alatukivarsi ja tankin naftapumppu viimeisen seitsemän vuoden aikana.
          Tuomiopäivää odotellessa...
          ---Bmw...ja olet jo perillä---
          E30 320i Cabriolet -89
          E39 525dAt -03, ex E39 525dAt -03, ex E39 525aAt -01
          exF11 518dAt -15, F11 520dAt -12, ex G31 520d -17
          Ex E61 520dAt -10,ex E61 520dAt -08,ex E61 520dAt -06
          ---Jo 3800000 km takana---

          Comment

          • Night-Wind
            Bimmer Enthusiast
            • Sep 2006
            • 1534
            • 02

            Originally posted by Ramram View Post
            Omalla 525d -03 ajettu nyt 584000 km. Pelaa perheen ja koirien kuljettimena kuin ajatus. Ainoat yli parin sadan eeron yllärit on ollut etuiskarit, vasen alatukivarsi ja tankin naftapumppu viimeisen seitsemän vuoden aikana.
            Tuomiopäivää odotellessa...


            Sitten kun tuomiopäivä koittaa ja jos auto muuten fiksussa kunnossa niin uusi/vähemmän ajettu motti vaan keulille.
            ex: BMW E38 735iA -97
            ex: MB W211 E200CDI -03
            ex: BMW E39 530d ///M-Sport -99
            ex: BMW E39 528iA -96
            ex: MB W126 300SE -89
            ex: BMW E34 525iAT -95
            ex: BMW E36 316iA -91

            Comment

            • peto2
              BTCF Member
              • Jan 2007
              • 8262
              • Järvikylä (Nakkila)

              tutulla oli 525tds jossa oli mittarissa 440tkm tjsp. läppärin kun löin kiinni niin ajonestosta löyty 851tkm ja päällepäin parempikuntoinen kuin moni "250tkm ajettu"
              F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
              ex:
              E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
              Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
              Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
              Nakkaa privaa jos tarvetta.

              Comment

              • Night-Wind
                Bimmer Enthusiast
                • Sep 2006
                • 1534
                • 02

                Originally posted by peto2 View Post
                tutulla oli 525tds jossa oli mittarissa 440tkm tjsp. läppärin kun löin kiinni niin ajonestosta löyty 851tkm ja päällepäin parempikuntoinen kuin moni "250tkm ajettu"


                Jumankauta siinä jää jo moni mersun 200d toiseksi.

                Minkä vuotinen auto oli kyseessä?
                ex: BMW E38 735iA -97
                ex: MB W211 E200CDI -03
                ex: BMW E39 530d ///M-Sport -99
                ex: BMW E39 528iA -96
                ex: MB W126 300SE -89
                ex: BMW E34 525iAT -95
                ex: BMW E36 316iA -91

                Comment

                • peto2
                  BTCF Member
                  • Jan 2007
                  • 8262
                  • Järvikylä (Nakkila)

                  Originally posted by Night-Wind View Post


                  Jumankauta siinä jää jo moni mersun 200d toiseksi.

                  Minkä vuotinen auto oli kyseessä?
                  tiedä sitten monesko pata menossa. ilmajouset sun muut kuitenki toimi edelleen

                  jos oikein muistan niin -97
                  F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
                  ex:
                  E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
                  Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
                  Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
                  Nakkaa privaa jos tarvetta.

                  Comment

                  • Havis
                    Bimmer Enthusiast
                    • Aug 2004
                    • 1838
                    • Kotona/Poissa

                    Originally posted by peto2 View Post
                    tutulla oli 525tds jossa oli mittarissa 440tkm tjsp. läppärin kun löin kiinni niin ajonestosta löyty 851tkm ja päällepäin parempikuntoinen kuin moni "250tkm ajettu"
                    Onko ihan saletti että tuo ajonestosta luettu lukema on varmasti ajomäärä, eikä joku muu numerosarja? Kasvaako se eri lukukerroilla täsmälleen saman verran kuin matkamittarin lukema?

                    Ja väliäkös tuolla jos auto kerran on hyväkuntoinen ja siisti...
                    "Kyllä kunnossa oleva Bemari on hieno peli. Harmi että epäkuntoinenkin bemu on sen verran hyvä ettei aina edes tiedä että jossain on vikaa"

                    E60 523iA -08

                    Comment

                    • Bimist
                      Newbiemmer
                      • Apr 2012
                      • 20
                      • Kuopio

                      Originally posted by marcus_108 View Post
                      vähän OT, mutta tiedätkö että se tarviit sen vetokoukun oman avaimen että saa sen pois?:think
                      Joo tota.. auton mukana tuli siis semmonen muovipäinen avain.. punaista muovia, joka oli semmosessa pussukassa, missä oli ohjeet sen koukun irrottamiseen. Vähän koitin CRC:tä laittaa lukkoon, mutta ei se avain oikein mennyt hyvin sinne sisään. Ajattelin, että kun se avain ja sen pesä on tosi pieniä, että varmaan on irrottelun puutteesta ja liasta tärveltynyt lukko.

                      Comment

                      • marcus_108
                        Bimmer Fanatic
                        • Nov 2012
                        • 578
                        • Hyllykallio

                        Originally posted by Bimist View Post
                        Joo tota.. auton mukana tuli siis semmonen muovipäinen avain.. punaista muovia, joka oli semmosessa pussukassa, missä oli ohjeet sen koukun irrottamiseen. Vähän koitin CRC:tä laittaa lukkoon, mutta ei se avain oikein mennyt hyvin sinne sisään. Ajattelin, että kun se avain ja sen pesä on tosi pieniä, että varmaan on irrottelun puutteesta ja liasta tärveltynyt lukko.
                        no se on se oikea avain ainaski, mutta kyllä se vaan itelläki tihkaasi ennenkö sain sen avaimen meneen perille asti ja sitten kun se meni pohjaan, niin oli kiva ilman ohjeita alkaa pähkäileen että kuinkahan se siitä sitte irtoais.
                        Saab 9-5 2.3T Stw -05 RE85
                        Ford Mondeo 1.8 Stw -01

                        Ex:
                        E39 523i touring -99
                        Opel kadett E 1.6 -89
                        Seat Toledo 1.8 -92
                        Toyota corolla Lb 1.6 -87
                        Vw passat farkku 1.8 -99

                        Comment

                        • Night-Wind
                          Bimmer Enthusiast
                          • Sep 2006
                          • 1534
                          • 02

                          Originally posted by marcus_108 View Post
                          no se on se oikea avain ainaski, mutta kyllä se vaan itelläki tihkaasi ennenkö sain sen avaimen meneen perille asti ja sitten kun se meni pohjaan, niin oli kiva ilman ohjeita alkaa pähkäileen että kuinkahan se siitä sitte irtoais.
                          Itsellä oli kanssa joskus työn takana koukun irroitus. Jos se avain kääntyy niin sen pitäisi riittää. Toisella kädellä pidät sitä avainta käännettynä ja toisella kädellä lyöt pienellä lekalla tai vastaavalla koukkua alaspäin niin pitäisi pudota.
                          ex: BMW E38 735iA -97
                          ex: MB W211 E200CDI -03
                          ex: BMW E39 530d ///M-Sport -99
                          ex: BMW E39 528iA -96
                          ex: MB W126 300SE -89
                          ex: BMW E34 525iAT -95
                          ex: BMW E36 316iA -91

                          Comment

                          • marcus_108
                            Bimmer Fanatic
                            • Nov 2012
                            • 578
                            • Hyllykallio

                            Originally posted by Night-Wind View Post
                            Itsellä oli kanssa joskus työn takana koukun irroitus. Jos se avain kääntyy niin sen pitäisi riittää. Toisella kädellä pidät sitä avainta käännettynä ja toisella kädellä lyöt pienellä lekalla tai vastaavalla koukkua alaspäin niin pitäisi pudota.
                            Menee jo aikalailla OFF TOPIC mutta just noin se sit lähti mutta meni jonku aikaa ennenku tajus että se pitää olla käännettynä se avain että irtoo koukku varsinki ku oli niin hyvin ruostunu koukku paikoilleen..
                            Saab 9-5 2.3T Stw -05 RE85
                            Ford Mondeo 1.8 Stw -01

                            Ex:
                            E39 523i touring -99
                            Opel kadett E 1.6 -89
                            Seat Toledo 1.8 -92
                            Toyota corolla Lb 1.6 -87
                            Vw passat farkku 1.8 -99

                            Comment

                            • Morkai
                              BTCF Member
                              • Sep 2005
                              • 3197
                              • Saarijärvi

                              Originally posted by peto2 View Post
                              tutulla oli 525tds jossa oli mittarissa 440tkm tjsp. läppärin kun löin kiinni niin ajonestosta löyty 851tkm ja päällepäin parempikuntoinen kuin moni "250tkm ajettu"
                              Tuo ajoneston juttu taitaa olla joku bugitusmaksimus, kun joka toisessa näyttää tollasia lukuja. Liekkö se menee sekasin kun on tehty pienempiä korjauksia, vai yleisellä tasolla vaan bugittaa.
                              sigpic
                              E23 728iA V8-projekti
                              E38 730D -projekti
                              E39 540iA -projekti
                              I01 i3 -projekti

                              Vikakoodinlukua Saarijärvellä, myös vanhat ja vaikeat (1986-2006)

                              Comment

                              • peto2
                                BTCF Member
                                • Jan 2007
                                • 8262
                                • Järvikylä (Nakkila)

                                Originally posted by Havis View Post
                                Onko ihan saletti että tuo ajonestosta luettu lukema on varmasti ajomäärä, eikä joku muu numerosarja? Kasvaako se eri lukukerroilla täsmälleen saman verran kuin matkamittarin lukema?

                                Ja väliäkös tuolla jos auto kerran on hyväkuntoinen ja siisti...
                                kyllä se ihan kilometrilukema oli.. nimenomaan oli, ko. kaverilla ei autot yleensä vanhene viikkoa pidempään.

                                Originally posted by Morkai View Post
                                Tuo ajoneston juttu taitaa olla joku bugitusmaksimus, kun joka toisessa näyttää tollasia lukuja. Liekkö se menee sekasin kun on tehty pienempiä korjauksia, vai yleisellä tasolla vaan bugittaa.
                                kilometrejä alettiin tutkimaan ihan sen takia että joku vanha omistaja oli ottanut yhteyttä myynti ilmon perusteella ja väittänyt että oli myynyt auton yli 700tkm ajettuna muutamaa vuotta aiemmin.

                                enkä yhtään ihmettelisi vaikka "joka toinen" e39 olis ajettu 700-800tkm, alkupään malleissa se ei tarkoita kuin 40-50tkm vuosisuoritetta, minkä verran itsekkin ajan. enemmän ihmetyttää että paljon ajettuja ei ole.
                                Last edited by peto2; 21-06-2013, 16:32.
                                F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
                                ex:
                                E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
                                Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
                                Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
                                Nakkaa privaa jos tarvetta.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎