523i -96 kohta pyörähtää 230tkm mittariin ja huoltokirjan & testerin perusteella pitää paikkansa, ei tosin auton kunnon perusteella ole syytä epäilläkkään että olisi enemmän ajettu
Meidän korjaamolla on moottorinvaihdossa eräs 528i jossa Streettuningcarin kilventaustat, liekkö sielä ostettu. Mittarissa n. 300 000 km, testerillä katsottuna 630 000 km.
Itse ostin samasta puljusta 5viikkoa sitten 96 vuosimallin 523i 232tkm oli mittarissa, oli just katsastettu ja leima saatu mutta silti vikaa oli niin maan perkeleesti. edellisellä auto oli 4 vuotta helsingin keskustassa aika huolimattomalla pidolla kunnosta päätellen, on seissy vaa ruudussa, ei huollettu tarpeeksi ja ajettu vaan silloin ku on autoa tarvinnu.
onneks sain hinnan tingattua niin alas ettei sillä olis saanu edes perus amisviiksen loppuun poljettua 325 hommattua. päätin sitte ostaa pommin.
523i -96 235tkm mittarilukema. Hyvin pelaa, mutta alustajumppaa pitäisi hieman harrastaa, eli tukivarret eteen vaihtoon seuraavaksi.
Edellinen omistaja oli vaihdellut ainakin seuraavia kahden viimeisen vuoden aikana: vesipumppu, kiertovesipumppu, jäähdytin, vesiventtiilit, termostaatti+kotelo, jarrulevyt, palat ja kilvet, laturi, venttiilikopantiiviste, kampiakselinanturi, visko, narinahelat, raidetangonpäät ja tuulilasi.
540i 350tkm tulee varmaan tässä lähiviikkoina täyteen
Vähän väri haalistunut nahkajakkaran reunasta ja poljinpinnat alkaa olemaan hieman sileät, muuten ei edelliselle 270tkm ajetulle häpeä. Tosin siinä oli kangaspenkit puhki jo niillä kilometreillä...
-01 525i 303000km. Ns. suomiauto, vähän ruostetta siellä täällä, muttei kovin pahasti.
Tekniikka toimii hienosti. noin 300 000 km:ssä vaihdoin syylärin, vesipumpun ja termostatin. Olivat kaikki alkuperäisiä -01 vuodelta. Myös vesipumppu, joka ei muka kestä mitään
Nyt on mittarissa noin 360 000 km. On kyllä toiminut hyvin. Tekniikkamurheita ei ole ollut.
376tkm eilen mittariin. 528iA -96. Ei kummempia huolia. Hiukan öljyä kuluttaa. Korikin melko ruosteeton. Takaluukussa ja sen alla vain vähän kuppaa.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
minä toistuvasti luen otsikon "alkolukko e39?",
ja tulin jo taivastelemaan, että mitä ihmettä.
mutta aiheeseen,
-03 530d ja mittarissa 316tkm, tuosta pari kymppiä rullattu suomessa, muuten saksassa.
Toistaiseksi selvitty jännillä ominaisuuksillä, ei mitään isompia vikoja, kai.
Karvalakkisuomipappa 520i ja 345tkm
Hyvin pelaa, väyän öljyä syö ja narinahelat kaipaa vaihtoa. Sisusta kerran ajettu puhki jonka vaihdoin ehjään. Ruostetta takakontin luukussa, ei juuri muualla...
525i -01 ja 252 tkm.
Aikalailla kaikki perusjutut menossa vaihtoon/vaihdettu vähitellen.
Apumiehen iskarin joku sentään oli vaihtanut ja tietenki väärän mallisen
E39 M5 & e61 525xi & karina 2.0i
ex E39 525i
ex E46 323 sedan
ex E36 325 coupe
Comment