Olisko jollain pientä vinkkiä miten on saanut laturin ja piuhaliitokset hyvin tehtyä E-39 dieseliin konehuoneeseen.ostin tänään Bentonin laturin motonetistä ja ajattelin huomenna sen kytkeä.elikkä onko ollut ihmisillä toimiva systeemii Beneton/ctek kun käyttää webastoa?kaikki kokemukset olisi tervetulleita
Announcement
Collapse
No announcement yet.
laturi konehuoneeseen?
Collapse
X
-
Ctek oli E46:ssa, laturi kabiiniin hanskalokeron "kattoon" kiinni, johdot konehuoneeseen latausliittimeen ja sisälle haaroitin lämppärille ja laturille.Jolli Detailing -kulkupelit kiiltäväksi-
Myös vikakoodien luvut, huollot sekä korjaukset. Kaikki merkit!
PM tavoittaa, puhelimella ei.
-
-
Onhan siellä hanskalootan takanakin johtoa tarpeeksi, mihin saa laturin kiinni, niin voi pitää kaikki johdot "sisällä".
Itellä on E39:ssä siellä akun päällä suoraan liitin, ei oo ctek ollu nyt käytössä, mutta jos on, niin johdot kyllä vähä risteilee auton sisällä...
Mutta ei oo haitannu, kun ei ole kokoaikaa kuitenkaan käytössä.BMW 520d Touring '06 314tkm
BMW 530D Touring '99 552tkm
BMW 320da Touring '02 427tkm
Volvo V70 D5 '02
Mercedes-Benz Sprinter 208D '96
Mercedes-Benz Sprinter 310D '97
Mazda 323 1,5 '89 ja läjä Mitsuja
Case IH 5140 Maxxum
Comment
-
-
itse asentelin c-tek kiinteästi konehuoneeseen... plussa pultattu kiinni konehuoneessa olevaan b+ -liittimeen ja miinus luonnollisesti runkoon. Sähköt kehittelin defan perus-johtosarjasta sekä sisätilan lämppärin sarjasta. Puskuriin "lohkolämppärin" liitin, josta konehuoneen puolella liitin muutettu perinteiseen sähköpistokkeeseen tällä sisätilalämppärin johtosarjalla, josta liitäntä laturille. Käy ja kukkuu ja helppo nakata akku lataukseen
Vaikeasti selitetty mutta toivottavasti tuli selkoa
Comment
-
-
Originally posted by qke View PostPuskuriin "lohkolämppärin" liitin, josta konehuoneen puolella liitin muutettu perinteiseen sähköpistokkeeseen tällä sisätilalämppärin johtosarjalla, josta liitäntä laturille. Käy ja kukkuu ja helppo nakata akku lataukseen
Comment
-
-
Originally posted by TJJ View PostJa savun hälvettyä, tai sivullisen kuoltua sähköiskuun, vakuutus ei korvaa koska tuota avointa sisätilan pistoketta ei saa konetilassa käyttää. Saakohan C-tekin laturiakaan sinne laittaa? Defan saa.- E30 325i M52B28TU Cabriolet
- E39 528ia
- KUOPION PUTKIMIEHET -team
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -
Puretaan 520ia -97
https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572
Comment
-
-
Originally posted by TJJ View PostJa savun hälvettyä, tai sivullisen kuoltua sähköiskuun, vakuutus ei korvaa koska tuota avointa sisätilan pistoketta ei saa konetilassa käyttää. Saakohan C-tekin laturiakaan sinne laittaa? Defan saa.
my 2 cents.. jatkakaa.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Originally posted by petrolhead View PostMeinasin juuri ehdottaa Defan akkulaturia. Semmonen aparaatti joka haaroitetaan lohkiksen panssarikaapelista. Ei sitäkään tietysti tarvii suoraan akun plussaan kytkeä, sulakkeet voi pistää niin ettei koko kioski pala.
my 2 cents.. jatkakaa.EVERYTHING | WORKS
Comment
-
-
Ja on muuten pätevä laite, tuo defan lämppärin yhteydessä oleva laturi.
Toinen talvi vastaavalla laitteella menossa ja auto lähtee, kuin palmun alta käyntiin joka kerta.
Aivan sama onko -25c vai -35c.
Voin suositella lämpimästi ja varsinkin niille, joilla tulee enimmäkseen pätkäajoa.ex. e39 540i vm-98, ex. audi S8 vm-01. ex. Saab 9-5 aero 2.3t sportcombi vm-05 RE85 stage 5+
Comment
-
-
Originally posted by qke View Postelikkäs tällainen kannattaisi mielummin laittaa c-tekin tilalle, jos kiinteästi asentaa konehuoneeseen?
http://www.motonet.fi/motonet/tuotteet/454947/0EVERYTHING | WORKS
Comment
-
-
Originally posted by bemmeri View PostLaita mieluimmin se 10A malli, vajaan satkun kalliimpi, mutta eipähän käy myöhemmin harmittamaan...325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
Comment