Missä hinnoissa (karkeasti) pyörii otsikon mukaisen kilkuttimen kansiremppa? Oletetaan vaikkapa että uusitaan kaikki tiivisteet ja käytetään kansi koneistamolla suoristettavana + muutamat venat.
Syy tälle on 5. ja 6. sylintereistä kadonneet puristukset joihin ei löytynyt selitystä venttiilikopan avaamisenkaan jälkeen. Pajalta soittivat ja totesivat että nokka-akselit näyttävät priimakuntoisilta eikä nostimien yläpinnatkaan mitään uutta paljastaneet. Kuidulla katsottuna molempien mäntien päät olivat karstan peitossa joten epäilyt taitaa kohdistua venttiilivaurioon tai pahviin ja molemmat vaativat kannen irroittamisen. Jäähdytysnesteestäkään ei kuulema pakokaasua löytynyt...
Huomenna olisi tarkoitus tempaista kansi pöydälle ihmeteltäväksi ja päättää sitten kannattaako tuolle enää tehdä mitään.
Kiinnostuneille tiedoksi että kyseessä 05/96 valmistettu auto jonka mittarilukema nyt ~335tkm.
Syy tälle on 5. ja 6. sylintereistä kadonneet puristukset joihin ei löytynyt selitystä venttiilikopan avaamisenkaan jälkeen. Pajalta soittivat ja totesivat että nokka-akselit näyttävät priimakuntoisilta eikä nostimien yläpinnatkaan mitään uutta paljastaneet. Kuidulla katsottuna molempien mäntien päät olivat karstan peitossa joten epäilyt taitaa kohdistua venttiilivaurioon tai pahviin ja molemmat vaativat kannen irroittamisen. Jäähdytysnesteestäkään ei kuulema pakokaasua löytynyt...
Huomenna olisi tarkoitus tempaista kansi pöydälle ihmeteltäväksi ja päättää sitten kannattaako tuolle enää tehdä mitään.
Kiinnostuneille tiedoksi että kyseessä 05/96 valmistettu auto jonka mittarilukema nyt ~335tkm.
Comment