No mistäs se voisi vuotaa, luin läpi tuon Cell:in Käynti/päästöongelmia M50/M52-ketjun ja jutun noista imuvuodoista, noh eli aluksi siinä on tosiaan nuo haitariputki ja ICV:n letku, minulla molemmat uusia.
Sitten CCV ja sen letkut, no öljytikulle menevä letku on ainakin tukossa, ei kuitenkaan poikki mistään kohtaa. CCV taitaisi olla ehjä, tai ainakaan ei rupea röhisemään kun öljykorkkia pitää auki, toki voi olla tukossa kuten öljytikun letkukin, mutta tämähän ei vissiin imuvuotoa aiheuta, ainostaan ehkä öljynkulutusta? sitten se putki venttiilikopasta CCV:lle ainakin taskulampulla tutkittuna näytti ehjältä, tietenkään en paljoa mahtunut taivuttelemaan sitä ja jäi jotain katvealueita.
Sitten oli venttiilikopan tiivisteet jotka voivat imuvuotoa aiheuttaa, tuo kopan tiiviste pikkaisen on kuolannut pakopuolen suuntaan joskus, ei tuoretta öljyä yhtään näyttänyt yhtään olevan vaan jotain vuosia seisseeltä näytti, tulpankoloissa ei ole öljyä.
Onko näissä mitään imusarjan vuotamisia tai kaasuläppäkotelon vuotoja ollut, vaikka imusarjaa/kaasuläppäkoteloa olisi ikinä irroitettu.
Tarkoitus olisi imusarja ja kaasuläppäkotelo tutkia tietokoneen ja brakecleanerin kanssa, mutta milläs tuon venttiilikopan vuodon tutkii, ainakin terve alipaine tulee korkkiin kun siihen muovipussin pistää.
Sitten CCV ja sen letkut, no öljytikulle menevä letku on ainakin tukossa, ei kuitenkaan poikki mistään kohtaa. CCV taitaisi olla ehjä, tai ainakaan ei rupea röhisemään kun öljykorkkia pitää auki, toki voi olla tukossa kuten öljytikun letkukin, mutta tämähän ei vissiin imuvuotoa aiheuta, ainostaan ehkä öljynkulutusta? sitten se putki venttiilikopasta CCV:lle ainakin taskulampulla tutkittuna näytti ehjältä, tietenkään en paljoa mahtunut taivuttelemaan sitä ja jäi jotain katvealueita.
Sitten oli venttiilikopan tiivisteet jotka voivat imuvuotoa aiheuttaa, tuo kopan tiiviste pikkaisen on kuolannut pakopuolen suuntaan joskus, ei tuoretta öljyä yhtään näyttänyt yhtään olevan vaan jotain vuosia seisseeltä näytti, tulpankoloissa ei ole öljyä.
Onko näissä mitään imusarjan vuotamisia tai kaasuläppäkotelon vuotoja ollut, vaikka imusarjaa/kaasuläppäkoteloa olisi ikinä irroitettu.
Tarkoitus olisi imusarja ja kaasuläppäkotelo tutkia tietokoneen ja brakecleanerin kanssa, mutta milläs tuon venttiilikopan vuodon tutkii, ainakin terve alipaine tulee korkkiin kun siihen muovipussin pistää.
Comment