Mulla oli joku älypää aikoinaan laittanut lukiteliimaa viskon mutteriin kun sen ekan kerran jouduin irrottamaan. Mutta se lähti kyllä pajavasaralla ja kiintoavaimella irti.
Jumittuneen viskon mutterin irroitus !
Collapse
X
-
Originally posted by Matula View Post
Viskon irroitustyökalu on tämän näköinen. Lisäksi tietenkin se lenkki jolla viskon mutteri avataan ja varmistukseksi vielä muistutus vasurikierteistä.
Originally posted by Ha2 View PostIsompi passaa öljynsuodatinkotelon kanteen?
Comment
-
Omassa edellisessä 530:ssä irtos visko ilman et piti millään edes vastaan.Napakka isku vaan avaimen päähän... aukes jos siinä vaiheessa kun ajattelin et kokeillaan vaan huvikseen ku ei jaksanu toista avainta vielä sovitella.
Comment
-
Ilman pitotyökalua ei ole vielä auennut yhdestäkään visko. Toisaalta eipä tuo pitotyökalu maksanuku alle 20e iipeistä, joten sama oli tilata kun kuitenkin tarvii.
Comment
-
Originally posted by jukkae View PostItellä taas päinvastoin, kertaakaan ei oo tarvinnu pitää kiinni, avain vaa kii ja moskaa perään.
Comment
-
kerran jouduin pitämään kiinni kun remmi oli poikki, muuten aina lähtenyt pitämättä vastaan. M30, M50, M51, M52 ja M60 kokeiltu. yleensä ensimmäinen irrotus kunkin auton kohdalla ollut vaikein. Edellinen omistaja KIRISTÄNYT viskon paikalleen ilman kuparitahnaa niin on aika tiukka irrottaa mutta lähtee silti (pienempi vasara parempi)F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
Lähtee ilman erikoistyökalua irti. Perus vasaralla napakoita iskuja lenkin päähän. Ja ennen iskua löysät käännetty lenkillä pois.
Mutta poikkeus sääntöön.. Joskus ei auennut millään niin laitoin pikku lenkin tuohon hihnapyörän yhteen pultin kantaa ja pidin sillä vasten. Eli täysin sama periaate kuin erikoistyökalulla.Official member of BTCF-Sauna Team
E46 316i -03
Ex: E39 530iAT -01, E39 530dAT -02, ALPINA B10 BiTurbo -92, E34 540iT -94, E36 328iT -95, E32 740iA -92, E34 535i -90, E30 325iT M-tech2 -91, E34 M5T -94, E30 325i Cabriolet -88, E30 "320i" -85
Comment
-
Nostellaas pikkusen... elikkä olikos m62:n viskon mutterissa vääränkätinen kierre, eli samoin kuin ainaki m57:ssa?
on sitten mutteri tiukassa, mutta ei kehtais kiinni koko aikaa vääntää-E39 530D
-Pösö 306 td
-Suzuki GSX-R750 RIZLA
Ex:
-Volvo 440
-E34 525i
Comment
-
Vääränkätinen kierre niissä on. Pitotyökalu on jo maksanut itsensä takasi, kun noita on tullu irrotettua... Lähtee niin näppärästi ilman suuria takomisia.
Comment
-
Originally posted by -uuno- View PostNostellaas pikkusen... elikkä olikos m62:n viskon mutterissa vääränkätinen kierre, eli samoin kuin ainaki m57:ssa?
on sitten mutteri tiukassa, mutta ei kehtais kiinni koko aikaa vääntää
Comment
-
Tuli tuossa eilen yhdestä E65 730D:stä naputeltua tuo visko irti. Ensiksi suihkuttelin pikkusen irroitusöljyä jotta ruosteet vähän pehmesivät. Tämän jälkeen pari napakkaa iskua siihen päähän.
Itsellänikin löytyy tuollainen kiinnipitotyökalu, muttei ainakaan tässä yksilössä ole tuollaisia pultteja mihin sen saisi kiinni. Eikä muuten ole omassanikaan autossa.- Bmw jälkivarustelu(retrofit) ja sähkötyöt.
- Ohjelmistopäivitykset, koodaukset, vikakoodit ja livedata.
- E- ja F- sarjan avaimet.
- xHP vaihdelaatikkon ohjelmointia.
- Moottorin optimointia kaikkiin merkkeihin.
Finmodi oy
050-3063926
[email protected]
Comment
Comment