Navoista mitattuna kahdella eri mittarilla 13.90-14.00V tyhjäkäynnillä. Kai se riitää?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e39 purkaa akkua...
Collapse
X
-
Originally posted by mikron View PostNavoista mitattuna kahdella eri mittarilla 13.90-14.00V tyhjäkäynnillä. Kai se riitää?e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Itellä samaa vikaa -98 540i. Uus siili ja uus akku. 2-3 päivää ja startti sanoo nak nak nak. Miinus kenkä irti ja yleismittari amppeeri puoli kengän ja navan välii näyttää.aluks 8.01 sit pari minsaa putoo 1.98 ja 16 min päästä 0.02. Eli ei oo kulutusta mut silti purkautuu. Kohta alkaaa v*tuttaa
Mikä neuvoksi
Comment
-
-
Originally posted by Bmw_e30 View PostItellä samaa vikaa -98 540i. Uus siili ja uus akku. 2-3 päivää ja startti sanoo nak nak nak. Miinus kenkä irti ja yleismittari amppeeri puoli kengän ja navan välii näyttää.aluks 8.01 sit pari minsaa putoo 1.98 ja 16 min päästä 0.02. Eli ei oo kulutusta mut silti purkautuu. Kohta alkaaa v*tuttaa
Mikä neuvoksiSorry I'm Not Sorry
E34 540iA 93 sedan
E34 540iA 93 sedan
E39 530iA 00 touring
Comment
-
-
Originally posted by aae30 View PostOli sama tilanne ex-e39 kanssa, joskin eri moottorilla, mutta laturin vaihdolla siitä selvisin.
Siis jos esim laturi tai startti purkaisLast edited by Bmw_e30; 14-01-2015, 11:38.
Comment
-
-
Originally posted by Bmw_e30 View PostOliko toho mitää perusteita miks laturi vaihdettiin. Vai oliki iha arviolta. Luulisha toi laturin ja startin purkaus näkyy amppeeri mittaris. Vai pitääkö ne mitata konehuoneesta?
Siis jos esim laturi tai starri purkais
Ettei ole akku tyhjä sen takia?
Comment
-
-
Originally posted by Bmw_e30 View PostItellä samaa vikaa -98 540i. Uus siili ja uus akku. 2-3 päivää ja startti sanoo nak nak nak. Miinus kenkä irti ja yleismittari amppeeri puoli kengän ja navan välii näyttää.aluks 8.01 sit pari minsaa putoo 1.98 ja 16 min päästä 0.02. Eli ei oo kulutusta mut silti purkautuu. Kohta alkaaa v*tuttaa
Mikä neuvoksie39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostMittaa se jännite tyhjäkäynnillä ja sitten kierroksilla. Laita kuormaa reilusti eli kaikki valot lämmittimet jne päälle. Eihän tuossa nyt paljon muuta vaihtoehtoa ole kuin, että ei lataa kunnolla, purkaa akkua seisoessaan tai akku ei ole kunnossa. Uusi akkukin voi olla viallinen. Minkä mittaista matkaa ajelet yleensä? Pätkäajossa ei välttämättä ehdi akku latautua kunnolla pakkasilla.
joskus putoo tyhjäkäynnil kans toho 12.7 kaasunkanssa aina lataa 13.7 - 14.00
jotenki vois luulla et laturis ois jotai häikkää
Comment
-
-
Originally posted by Bmw_e30 View Posttäydet kuormat päällä 12.7-13.4
joskus putoo tyhjäkäynnil kans toho 12.7 kaasunkanssa aina lataa 13.7 - 14.00
jotenki vois luulla et laturis ois jotai häikkää
Kyllä tuolla jo akkun saa joskus tyhjäksi.
Normaalisti latauksen pitää pysyä siinä 14 nurkilla tyhjäkäynnilläkin kuormalla kokoajanLast edited by Muurahainen; 14-01-2015, 17:10.
Comment
-
-
Originally posted by Bmw_e30 View Posttäydet kuormat päällä 12.7-13.4
joskus putoo tyhjäkäynnil kans toho 12.7 kaasunkanssa aina lataa 13.7 - 14.00
jotenki vois luulla et laturis ois jotai häikkääe39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Itsellä 525d vm.2001
Kovempien pakkasten jälkeen auto ei lähtenyt enään niin terävästi käyntiin mitä ennen, ja nyt tänään sitten ei edes luvannut lähteä käyntiin. Apusähköllä auton sain käyntiin ja laturi lykkäsi auton käydessä runsaasti yli 14 volttia akulle. Akku 2 vuotta vanha ja nestepinnat sun muut ihan ok.
Voiko vika olla hantin oven avaus mottorissa kun sain pakkasilla auton sulamaan ja sitten jouduin ajamaan sen ulos pakkaseen tästä seurasi se että oven moottori hirtti jotenkin kiinni. Pahaa surinaa piti pitemmän aikaa (ehkä jopa toista tuntia) ja en saanut sitä loppumaan muutakuin akunkengän irroittamalla. Mottori ei sen jälkeen ole puhunut mitään eikä oven avaus tappi liiku enään muutakuin manuaalisesti.
Eli akku on nyt latauksessa hantin oven liitin on irti ja huomenna otan auton taas käyttöön ja seuraan kuinka akun jännite muuttuilee normaali ajossa ja levossa. Ovia en meinaa pistää ollenkaan lukkoon nyt muutamaan päivään.
Olisiko jollain ideoita ehdotuksia tähän keissiin.
Comment
-
-
Originally posted by ahistaa View PostItsellä 525d vm.2001
Kovempien pakkasten jälkeen auto ei lähtenyt enään niin terävästi käyntiin mitä ennen, ja nyt tänään sitten ei edes luvannut lähteä käyntiin. Apusähköllä auton sain käyntiin ja laturi lykkäsi auton käydessä runsaasti yli 14 volttia akulle. Akku 2 vuotta vanha ja nestepinnat sun muut ihan ok.
Voiko vika olla hantin oven avaus mottorissa kun sain pakkasilla auton sulamaan ja sitten jouduin ajamaan sen ulos pakkaseen tästä seurasi se että oven moottori hirtti jotenkin kiinni. Pahaa surinaa piti pitemmän aikaa (ehkä jopa toista tuntia) ja en saanut sitä loppumaan muutakuin akunkengän irroittamalla. Mottori ei sen jälkeen ole puhunut mitään eikä oven avaus tappi liiku enään muutakuin manuaalisesti.
Eli akku on nyt latauksessa hantin oven liitin on irti ja huomenna otan auton taas käyttöön ja seuraan kuinka akun jännite muuttuilee normaali ajossa ja levossa. Ovia en meinaa pistää ollenkaan lukkoon nyt muutamaan päivään.
Olisiko jollain ideoita ehdotuksia tähän keissiin.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
Comment