Originally posted by Gurko
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 530da vm 2000 menettää tyhjäkäynnin kiihdytyksen jälkeen.
Collapse
X
-
Originally posted by |parsakaali| View PostOlisiko yritetty irroittaa ja siinä on tulos? Oliko suuttimet sökönä?
Ilmeisesti 6 sylinterin suutin on sökö. Laitoin reilu viikko sitten tosiaan tuon auton valtuutettuun bmw huoltoon vikaselosteen kera, jossa mainitsin että 6 sylinterin suuttin antaa korjaus arvoksi +10 ja muut 2-4 miinuksella ja saman kertoi huollon testerikin.
Nyt ne on viikon vaihtanut suutinta (joka on tökännyt siihen että porata pitäs katkenneet pinnapultit irti muttei onnistu jos ei saa muitakin suuttimia irti mistä ne on poikki)tänään soittivat vielä että uusi suutinkin on väärä. Minä hain heille bosch huollosta suuttimen ihan auton rungon numeron mukaan ja kaikki täsmäs varaosanumeroita myöten bmw huollon mukaan, mutta nyt se uusi on sittenkin kuulema ihan liian pitkä paikoilleen eikä se clappikaan mahdu paikalleen mikä suutinta piteleee paikoillaa. Alan menettää toivoni :(
Nuo 2 ja 4 sylinterin suuttimet pitäs saada irti ehjänä ja se ei kuulema onnistu heidän ulosvetäjällään. Tai onnistuu mutta suutin on sen jälkeen entinen. Nyt ootellaan sitten suutinta ruotsista ties kuinka kauan että saadaan auto käytettyä lämpimäksi josko lähtis paremmin suuttimet irti. Marmorin hinta suuttimille oli 475€, ihanan kallista.
Comment
-
-
Bemari noudettu huollosta ja tyhjäkäynti ongelmat ovat poissa, mutta edelleen on vetoja hukassa. Mahtaneekohan johtua maffista? sitä kun ei ehkä ole dde:lle koodattu. Boschin 0 928 400 468 tilalle tuli nykyinen vastaava malli 0928400527. Joku oli siis vaihtanut jo joskus aiemmin uuden tyyppisen anturin mutten tietenkään voi tietää onko koodattu...paska homma. Edelleen siis kuylkee paremmin ilman maffin piuhaa.
Comment
-
-
Diagnostiikkasoftalla voi kurkata DDE:n softanumeron, jonka perusteella voi tarkistaa, onko päivitetty.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Originally posted by Clavurion View PostDiagnostiikkasoftalla voi kurkata DDE:n softanumeron, jonka perusteella voi tarkistaa, onko päivitetty.
Comment
-
-
Ja niin taas alkoi hytkyminen. Nyt näyttäis olevan vuorossa nelosen suutin. Suuttimien korjausrvot on ihan ok +1 ja -1 sisällä, mutta kun ottaa kunnon kiihdytykseen niin nelonen jää +10 arvoon noin viideksi minuutiksi, jonka jälkeen korjaantuu pikku hiljaa. Samalla lailla meni viime kesänä 6 sylinterin suutin.
Kokeilin ajella pari tankillista rl-2 litkulla, mutta ei autttanu tuohon vaivaan. Mikä noissa suuttimissa oikein on kun tuolla lailla juntturoivat? Kannattaisko vielä ajella Fortella vai suosiolla suutin irti?
Comment
-
Comment