vm 98 e39 528i. mitkä pitäis olla normaali tyhjäkäynti kierrokset ? kylmällä koneella on sen 600 kierrosta mut kun kone lämpenee niin on 1200. onko normaalia ? pitäis käydä leimaamassa ja luulen että on tuo tyhjäkäynti liian korkealla.
e39 tyhjäkäynti
Collapse
X
-
Originally posted by landw View Postvm 98 e39 528i. mitkä pitäis olla normaali tyhjäkäynti kierrokset ? kylmällä koneella on sen 600 kierrosta mut kun kone lämpenee niin on 1200. onko normaalia ? pitäis käydä leimaamassa ja luulen että on tuo tyhjäkäynti liian korkealla.Bmw 316 E30 -88
-
-
Kaasuläpän kuuluukin mennä kiinni ja vaijeri pitää olla tyhjäkäynnillä hieman löysällä. Tyhjäkäyntiä ei saa säätää siitä vaijerista. (ymmärrän kyllä jos autoa piti pystyä käyttää)
Muuttuuko tyhjäkäynti, jos irroitat massamittarin?
Tietokoneella näkisi nopeastikin vian aiheuttajan...Kokeilemalla se selviää...
Comment
-
-
Originally posted by landw View Postno säädettiin siitä vaijerista. Haittaako Se jotenki jos siitä säätää ? En ole kokeillu irroittaa massamittaria. Antaako Se vikakoodia jos Se johtuu siitä että tyhjäkäyntiventtiili ei aukea kokonaan ?
Moottorinohjaus luulee että kaasua on vähän päällä kokoajan ja bensan kulutus nousee.
Automaatti vaihteetkin voivat olla hieman sekaisin tuon jälkeen.
Sitä nyt ei ole tarkoitettu olemaan noin.
Tyhjäkäyntiventtiili on tyhjäkäyntiä varten.
Comment
-
-
Originally posted by landw View PostOkei. Antaako Se vikakoodia jos Se tyhjäkäyntiventtiilin läppä ei aukea kokonaan ? Kannattaako käydä ottaa vikakoodit tai vaan ottaa Se venttiili irti taas ?Bmw 316 E30 -88
Comment
-
-
Originally posted by landw View Postvm 98 e39 528i. mitkä pitäis olla normaali tyhjäkäynti kierrokset ? kylmällä koneella on sen 600 kierrosta mut kun kone lämpenee niin on 1200. onko normaalia ? pitäis käydä leimaamassa ja luulen että on tuo tyhjäkäynti liian korkealla.
Comment
-
-
Originally posted by landw View Postvm 98 e39 528i. mitkä pitäis olla normaali tyhjäkäynti kierrokset ? kylmällä koneella on sen 600 kierrosta mut kun kone lämpenee niin on 1200. onko normaalia ? pitäis käydä leimaamassa ja luulen että on tuo tyhjäkäynti liian korkealla."Kyllä kunnossa oleva Bemari on hieno peli. Harmi että epäkuntoinenkin bemu on sen verran hyvä ettei aina edes tiedä että jossain on vikaa"
E60 523iA -08
Comment
-
Comment