Vaatii tosiaan painetta sellaiset reilut 100 bar, että suuttimet aukeavat (paine riittää voittamaan neulaa sulkevan jousivoiman). Varmista vaikka INPA:n live-datalla, että siirtopaine on yli 3 bar. Rail-paineen osalta se näyttää 0 bar, jos se on alle ~10 bar, eli ainoastaan siirtopaineen verran. Vaikka kaikissa suuttimissa olisi reilusti ohivuotoa, niin tuskin rail-paine jäisi alle tuon ja näyttäisi nollaa. Varsin erikoista olisi myös se jos pumpun perässä oleva painesäädin tai sen o-renkaat olisivat sopivasti juuri nyt pettäneet. Myöskään rail-paineanturi ei tuota oikein selitä. Siinä korkeapainepumpulla on tuloletkun yhteen pohjalla jousikuormitteinen "takaiskuventtiili/kuristin", joka jostain syystä voi jumittaa tällaisen isomman remontin yhteydessä (jousi nr.11). Eli irrota korkeapainepumpulta tuloletku ja sopivalla tapilla painelet sitä jousitettua lautasta, että varmasti liikkuu.
Varmistetaan nyt vielä sen verran, että sinulla oli räjäytyskuva suuttimesta, että ne yläpäät tuli varmasti kasattua oikein?
Varmistetaan nyt vielä sen verran, että sinulla oli räjäytyskuva suuttimesta, että ne yläpäät tuli varmasti kasattua oikein?
Comment