memebuy23buy

e39 530da ei käynnisty? (Vaikuttaa mysteeriseltä)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • lurkki3
    replied
    mikähän tuon jaon saanu hyppään?...eikai näissä pitäis olla jakopään kanssa ongelmia...ainakaan ei ole tullut ennen vastaan.

    Leave a comment:


  • Fastpiksu
    replied
    Paska homma tosin jotain tämmöstähän sieltä olikin odotettavissa.

    Taitaa se vaihtomoottori olla halvin ja helpoin ratkasu, saathan tuosta nykyisestä turboa suutinta yms siihen mikäli tarvetta

    Leave a comment:


  • Maamu
    replied
    Originally posted by Clavurion View Post
    Onko tuo se KLANN:in tekemä sarja, vai jonkun muun kopioima?
    on KLANN. 1 ja 2 pakopuolen keinut ja todennäkösesti myös venttiilit sökönä eli sieltä puolen jako tieten päässy pomppaamaan. Taidan hommata vain vaihtomoottorin ja jättää nykysen kunnosteltavaksi / varaosiksi.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Clavurion
    replied
    Onko tuo se KLANN:in tekemä sarja, vai jonkun muun kopioima?

    Leave a comment:


  • Maamu
    replied
    Lähtihän se tuolla kunnon työkalulla, ku se ruuvattiinki suuttimen sisään hilppeitten alle
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Maamu
    replied
    Näimpäs se viivästy vielä viivästymisen jälkeenki ku viimesen suuttimen kierteet päätti antautua... Ei auta kun joskus alkaa hitsaushommiin taikka samantien uutta mottia ostaan... myydä sitte vaikka osina vanha mitä nyt ehyenä on :think kyllä vähän harmittaa ku muut 5 suutinta lähti kohtuu hyvin

    Leave a comment:


  • J.J.J.
    replied
    Itsellä halvaantu 530d kaupanpihalle. Nokka-akselin anturi oli syy, joka ilmeni lämpimänä käynnistäessä.
    Kaverille kilauttamalla, tuli tieto siitä. No, anturi irti ja vesilätäkköön mokkula jäähtymään. Sitten mokkulan takaisin asennus ja auto käymään. Suunta varaosaliikkeeseen ja sieltä uus anturi. Auto ei ole oikutellut tämän jälkeen.

    Leave a comment:


  • lurkki3
    replied
    tarpeeksi ku ohentelee sitä listaa niin mahtuu aukaseen.yleensä ne suuttimen korkit ei kovin tiukassa olekkaan

    Leave a comment:


  • Maamu
    replied
    Originally posted by Tuomas S View Post
    Jos pk-seudulla operoit, ja suuttimet ei irtoa suosiolla, niin minulta saa lainaan suutinhylsyt, eli ne joilla irroitetaan ensiksi solenoidi suuttimen päästä, ja vetovasarasarjan joka ruuvataan siihen suuttimen solenoidin kierteeseen.
    Kyllä lähti mallia biltema liukuvasaralla ainaki ykkösen suutin, piti kokeeksi testata tänään! Kovin oli ahtaat esim kakkosessaki tuo solenoidin akukaisu tila. Ei ollu 29 listaa nii mutterisormilla mahtu ykkösestä irrottaa mutta muita ei taida mahtua.. sopiikohan edes listalla :think höh ei ollu niin älykäs puhelin että ois kuvaa saanu mutta koitan pitää tilannetta yllä niille joita kiinnostaa

    Leave a comment:


  • Tuomas S
    replied
    Jos pk-seudulla operoit, ja suuttimet ei irtoa suosiolla, niin minulta saa lainaan suutinhylsyt, eli ne joilla irroitetaan ensiksi solenoidi suuttimen päästä, ja vetovasarasarjan joka ruuvataan siihen suuttimen solenoidin kierteeseen.

    Leave a comment:


  • deezaye
    replied
    Originally posted by Maamu View Post
    Tympiää ku pitää kuulema ne suuttimet irrottaa että saa venakopan irti(?) Nii motivaatio ollu vähä hukassa mutta jos sitä ens vkl jaksas alottaa ja sais kunnon irrotustyökalun lainaan
    Ei niihin välttämäti mitään sen kummempia erikoistyökaluja tarvii, official BMW-tavalla vaan kokeilee ensiksi, eli Torxilla kääntelee niitä pinnapultteja joihin suuttimen kiinnitysmutterit tulee.. Omastani on kaks kertaa ny irroteltu suuttimet, eikä minkäänlaista ongelmaa ollu.

    Kannattaa vaihtaa ne pinnapultit uusiin, jos menee poikki tai on muuten huonot, maksoi 40eur marmorilla koko satsi. On sitten mukavempi irrotella ens kerralla

    Leave a comment:


  • Maamu
    replied
    Originally posted by Fastpiksu View Post
    Jos nokka ois poikki, niin eihän se sillon joka sylinterin imuvenoja aukosi.




    En ole kyllä vastaavasta kuullut, karsiihan se välijäähdytin ja mutkikas ahtoputkisto jo aikalailla hajonneen turbon hilut. Ja jos vaikka oliskin turbon romut imusarjaan asti päätyneet niin tuskin se kaikkia imuventtiilejä särkisi..

    Joko on jakopään merkit katottu?
    Eilen tulostelin autodatasta jo kiristysarvoja ja ketjukuvia ym mutta ajotuksen alapääkuva oli vähä sekava nii tietoa kellää mihi kohtaa vauhtipyörä? Tympiää ku pitää kuulema ne suuttimet irrottaa että saa venakopan irti(?) Nii motivaatio ollu vähä hukassa mutta jos sitä ens vkl jaksas alottaa ja sais kunnon irrotustyökalun lainaan

    Leave a comment:


  • Elevator67
    replied
    mikähän nyt. Polttoaine letkut täysin ilmattomia ja tulopaine valitettavasti vain 3.3b.. Mutta mikähän mättää kun alkaa starttaamaan niin tulopaine laskee melko heti n.2b.

    Leave a comment:


  • BreeZi
    replied
    Originally posted by Clavurion View Post
    Samalla suuttimien paluuvuodon mittaus, jos herjaa matalasta rail-paineesta.
    Näin olisi tarkoitus toimia, kunhan ensin käyn nukkumassa.

    Leave a comment:


  • Fastpiksu
    replied
    Originally posted by Clavurion View Post
    Koppa vaan irti, niin ollaan mahdollisesti viisaampia. Nokka-akseli poikki?
    Jos nokka ois poikki, niin eihän se sillon joka sylinterin imuvenoja aukosi.


    Originally posted by makeclick View Post
    Hui :O. Voisko turbo olla menny säpäleiksi ja sirut päässyt kiertämään koneeseen? Ei ainkaa oo paha tarkastaa kun ottaa turbon letkun irti ja koittaa sormilla. Voit kyl ottaa sen venakopanki irti... Laita lisää kuvia ku saat availtuu.
    En ole kyllä vastaavasta kuullut, karsiihan se välijäähdytin ja mutkikas ahtoputkisto jo aikalailla hajonneen turbon hilut. Ja jos vaikka oliskin turbon romut imusarjaan asti päätyneet niin tuskin se kaikkia imuventtiilejä särkisi..

    Joko on jakopään merkit katottu?

    Leave a comment:

Working...
X