e39 530da ei käynnisty? (Vaikuttaa mysteeriseltä)
Collapse
X
-
mikähän tuon jaon saanu hyppään?...eikai näissä pitäis olla jakopään kanssa ongelmia...ainakaan ei ole tullut ennen vastaan.
-
-
Paska hommatosin jotain tämmöstähän sieltä olikin odotettavissa.
Taitaa se vaihtomoottori olla halvin ja helpoin ratkasu, saathan tuosta nykyisestä turboa suutinta yms siihen mikäli tarvetta
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Clavurion View PostOnko tuo se KLANN:in tekemä sarja, vai jonkun muun kopioima?
Leave a comment:
-
-
-
Näimpäs se viivästy vielä viivästymisen jälkeenki ku viimesen suuttimen kierteet päätti antautua...Ei auta kun joskus alkaa hitsaushommiin taikka samantien uutta mottia ostaan... myydä sitte vaikka osina vanha mitä nyt ehyenä on :think kyllä vähän harmittaa ku muut 5 suutinta lähti kohtuu hyvin
Leave a comment:
-
-
Itsellä halvaantu 530d kaupanpihalle. Nokka-akselin anturi oli syy, joka ilmeni lämpimänä käynnistäessä.
Kaverille kilauttamalla, tuli tieto siitä. No, anturi irti ja vesilätäkköön mokkula jäähtymään. Sitten mokkulan takaisin asennus ja auto käymään. Suunta varaosaliikkeeseen ja sieltä uus anturi. Auto ei ole oikutellut tämän jälkeen.
Leave a comment:
-
-
tarpeeksi ku ohentelee sitä listaa niin mahtuu aukaseen.yleensä ne suuttimen korkit ei kovin tiukassa olekkaan
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Tuomas S View PostJos pk-seudulla operoit, ja suuttimet ei irtoa suosiolla, niin minulta saa lainaan suutinhylsyt, eli ne joilla irroitetaan ensiksi solenoidi suuttimen päästä, ja vetovasarasarjan joka ruuvataan siihen suuttimen solenoidin kierteeseen.
Leave a comment:
-
-
Jos pk-seudulla operoit, ja suuttimet ei irtoa suosiolla, niin minulta saa lainaan suutinhylsyt, eli ne joilla irroitetaan ensiksi solenoidi suuttimen päästä, ja vetovasarasarjan joka ruuvataan siihen suuttimen solenoidin kierteeseen.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Maamu View PostTympiää ku pitää kuulema ne suuttimet irrottaa että saa venakopan irti(?) Nii motivaatio ollu vähä hukassa mutta jos sitä ens vkl jaksas alottaa ja sais kunnon irrotustyökalun lainaan
Kannattaa vaihtaa ne pinnapultit uusiin, jos menee poikki tai on muuten huonot, maksoi 40eur marmorilla koko satsi. On sitten mukavempi irrotella ens kerralla
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Fastpiksu View PostJos nokka ois poikki, niin eihän se sillon joka sylinterin imuvenoja aukosi.
En ole kyllä vastaavasta kuullut, karsiihan se välijäähdytin ja mutkikas ahtoputkisto jo aikalailla hajonneen turbon hilut. Ja jos vaikka oliskin turbon romut imusarjaan asti päätyneet niin tuskin se kaikkia imuventtiilejä särkisi..
Joko on jakopään merkit katottu?
Leave a comment:
-
-
mikähän nyt. Polttoaine letkut täysin ilmattomia ja tulopaine valitettavasti vain 3.3b.. Mutta mikähän mättää kun alkaa starttaamaan niin tulopaine laskee melko heti n.2b.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Clavurion View PostKoppa vaan irti, niin ollaan mahdollisesti viisaampia. Nokka-akseli poikki?
Originally posted by makeclick View PostHui :O. Voisko turbo olla menny säpäleiksi ja sirut päässyt kiertämään koneeseen? Ei ainkaa oo paha tarkastaa kun ottaa turbon letkun irti ja koittaa sormilla. Voit kyl ottaa sen venakopanki irti... Laita lisää kuvia ku saat availtuu.
Joko on jakopään merkit katottu?
Leave a comment:
-
Leave a comment: