memebuy23buy

e39 530da ei käynnisty? (Vaikuttaa mysteeriseltä)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Clavurion
    replied
    Originally posted by Elevator67 View Post
    Huomiselle päivälle menee koodien pruukkaamimen. Toivottavasti sitten ollaan viisaampia asian suhteen..
    Samalla suuttimien paluuvuodon mittaus, jos herjaa matalasta rail-paineesta.

    Leave a comment:


  • Elevator67
    replied
    Originally posted by Clavurion View Post
    Eihän tuossa vielä ole mitään mystistä. Onko vikakoodeja kurkattu?
    Huomiselle päivälle menee koodien pruukkaamimen. Toivottavasti sitten ollaan viisaampia asian suhteen..

    Leave a comment:


  • Clavurion
    replied
    Originally posted by Elevator67 View Post
    Tämä oli ihan hyvä tieto, kun tuossa ihmettelin koko viikonlopun miksei herää vehkeet henkiin.. Mystinen on vika itselläkin.. Kone pyörii kyllä ihan iloisesti mutta ei käynnisty eikä oikein hörähtelekkään..
    Eihän tuossa vielä ole mitään mystistä. Onko vikakoodeja kurkattu?

    Leave a comment:


  • Elevator67
    replied
    Originally posted by Clavurion View Post
    Paluulinja suodattimen jälkeen (siirtopaine), korkeapainepumpun painesäätimeltä ja suuttimilta ovat kaikki yhteydessä. Eli jos irrotat suuttimien paluulinjan, niin kyllä sieltä tulee polttoainetta "vastavirtaan", kun virrat päällä siirtopumppu toimii. Tämä nyt ei varsinaisesti ole merkki mistään viasta, eikä välttämättä vielä edes tarkoita virtausestettä paluulinjassa tankille päin.
    Tämä oli ihan hyvä tieto, kun tuossa ihmettelin koko viikonlopun miksei herää vehkeet henkiin.. Mystinen on vika itselläkin.. Kone pyörii kyllä ihan iloisesti mutta ei käynnisty eikä oikein hörähtelekkään..

    Leave a comment:


  • Clavurion
    replied
    Paluulinja suodattimen jälkeen (siirtopaine), korkeapainepumpun painesäätimeltä ja suuttimilta ovat kaikki yhteydessä. Eli jos irrotat suuttimien paluulinjan, niin kyllä sieltä tulee polttoainetta "vastavirtaan", kun virrat päällä siirtopumppu toimii. Tämä nyt ei varsinaisesti ole merkki mistään viasta, eikä välttämättä vielä edes tarkoita virtausestettä paluulinjassa tankille päin.

    Leave a comment:


  • Elevator67
    replied
    Originally posted by |parsakaali| View Post
    Joku suutin vuotaa niin voimakkaasti paluu puolelle, että ei jaksa lähteä käyntiin.
    Ei tullut mainittua että paluu letkua siis väärään suuntaan(suuttimiin päin)

    Leave a comment:


  • |parsakaali|
    replied
    Originally posted by Elevator67 View Post
    Sanokaapas mikä mättää m57d30:ssä? Polttoaine syöttö ongelmaa siis, tankinpumppu, siirtopumppu ihan normaaleja toimimaan mutta, aine kulkeutuu jotenkin mystisesti suuttimien paluuletkuille.. Syöttöpumpulle asti kaikki ihan normaalia. Anaki pitäisi. auto ei siis lähde käyntiin
    Joku suutin vuotaa niin voimakkaasti paluu puolelle, että ei jaksa lähteä käyntiin.

    Leave a comment:


  • Elevator67
    replied
    Sanokaapas mikä mättää m57d30:ssä? Polttoaine syöttö ongelmaa siis, tankinpumppu, siirtopumppu ihan normaaleja toimimaan mutta, aine kulkeutuu jotenkin mystisesti suuttimien paluuletkuille.. Syöttöpumpulle asti kaikki ihan normaalia. Anaki pitäisi. auto ei siis lähde käyntiin

    Leave a comment:


  • makeclick
    replied
    Hui :O. Voisko turbo olla menny säpäleiksi ja sirut päässyt kiertämään koneeseen? Ei ainkaa oo paha tarkastaa kun ottaa turbon letkun irti ja koittaa sormilla. Voit kyl ottaa sen venakopanki irti... Laita lisää kuvia ku saat availtuu.

    Leave a comment:


  • Fastpiksu
    replied
    Eiköhän sieltä ole jompikumpi kettinki jostain syystä pompannu. Mikään mahdollinen irtoromu kun tuskin kaikkien 6 sylinterin venttiileitä vääntelee

    Matille voimia, on paskaa tuuria ollu tuon auton kanssa.

    Leave a comment:


  • Clavurion
    replied
    Koppa vaan irti, niin ollaan mahdollisesti viisaampia. Nokka-akseli poikki?

    Imusarjan läppien lisäksi myös EGR-venttiilin lautanen voi irrota ja tehdä samanlaista tuhoa. Toisaalta yhden sylinterin ongelma ei oikein selitä tätä keissiä.

    Leave a comment:


  • Bmw Dreamer
    replied
    Aika napakasti laskee tuhnut pihalle, että, luulis venttiilien menevän aika liki kiinni ainakin, mutta jako ois sitte sekasin... Innolla ja kauhulla täällä odotetaan mitä selviää..

    Leave a comment:


  • vexu524tdic
    replied
    Originally posted by Maamu View Post
    Juu eipä sieltä imusarjan irrotuksella mitään nähny pitää jatkaa venakopan ja kannen irrotuksella jos vain pitkien työpäivien päälle tässä jaksaa... Voiko tuo jako olla hypänny vai miksi potkii takasin imupuolelle osaako kukaa sanoo enne räjäytystä? Video ilman imusarjaa: https://www.youtube.com/watch?v=53Ich6Czewo
    Otahan venakoppa pois, melkein pakko olla jako sekaisin tai venttiilit auki/mutkalla.

    Leave a comment:


  • Maamu
    replied
    Originally posted by Bmw Dreamer View Post
    Eiks jo pelkästään imusarjan irroittamisella nää aika paljon, sitte jatkaa venttiilikopan irroittamisella jossei tarpeeksi selviä? :think
    Juu eipä sieltä imusarjan irrotuksella mitään nähny pitää jatkaa venakopan ja kannen irrotuksella jos vain pitkien työpäivien päälle tässä jaksaa... Voiko tuo jako olla hypänny vai miksi potkii takasin imupuolelle osaako kukaa sanoo enne räjäytystä? Video ilman imusarjaa: https://www.youtube.com/watch?v=53Ich6Czewo

    Leave a comment:


  • Bmw Dreamer
    replied
    Originally posted by Maamu View Post
    Tuo karstamöntti vois olla yks vaihtoehto! Täytyy vain oottaa että saa talliin tilaa nii ei tartte pihalle purkaa. Mutta venttiilivialta se minustaki kuullostais. Alottas venakopan ja imusarjan irrotuksella jos sieltä näkis vähä venttiileitä..
    Eiks jo pelkästään imusarjan irroittamisella nää aika paljon, sitte jatkaa venttiilikopan irroittamisella jossei tarpeeksi selviä? :think

    Leave a comment:

Working...
X