Mielenkiintoista, en tiennytkään että myös tuohon "alatukivarteen" saa vaihdettua puslan. Se näyttää teettävän vähän enemmän töitä, mutta on myös vaihdettavissa...
Joo, en minäkään. Eikait sitä normaalisti olekkaan tarkoitettu vaihdettavaksi?
BMW 520d Touring '06 314tkm BMW 530D Touring '99 552tkm BMW 320da Touring '02 427tkm Volvo V70 D5 '02 Mercedes-Benz Sprinter 208D '96
Mercedes-Benz Sprinter 310D '97
Mazda 323 1,5 '89 ja läjä Mitsuja
Case IH 5140 Maxxum
Onkos jotain tuntemuksia powereista alatukivarsissa? Eli, muuttuiko merkittävästi ajettavuus?
Muuttui, jämäkämpään/ tarkempaan suuntaan. Vanhat puslat oli vähän väsähtäneet, leimasta meni kyllä läpi (niinkai aina) mutta varsinkin pitkittäisissä tukivarsissa huomasi löysyyden.
Pyörä liikkui siis hitaasti ajaessa terävissä töyssyissä sivusuunnassa.
Saman pusla- operaation tein tuohon sigun E53:een kun tykkäs kans muljautella vastaavanlaisissa töyssyissä ja jarruttaessa. "Väljät" ei vanhatkaan puslat olleet koska öljytäytteet ulostautuivat vasta prässätessä.
Reaktiotankoa ei kannata irroittaa autosta kokonaan, pelkkä puslapää riittää. Ulosvetäjällä vanha pois ja uusi powerflex menee sormivoimin paikoilleen. n.1tunnin homma.
Reaktiotankoa ei kannata irroittaa autosta kokonaan, pelkkä puslapää riittää. Ulosvetäjällä vanha pois ja uusi powerflex menee sormivoimin paikoilleen. n.1tunnin homma.
Täytyy kyllä lähteä aika vaivattomasti vanha pois, jos paikallaan aikoo vaihtaa :O
Comment