Originally posted by m5bimmeri
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Tukivarret vai helat ?
Collapse
X
-
Prässillä tuo hoituu ku tyhjää vain.
Mulla olis poikittaisen tukivarren uusi kumipusla- setti, jäi yli kun vaihdoin niihinkin powerflexit.
Ovat tosin harakiri- puslat mutta uudet ja käyttämättömät kuitenkin.
Jos jotakuta kiinnostaa niin kympillä tai mäyriksellä jos ite noutaa loimaalta saa molemmat...W201 2,5D
W123 280ce
E21 316
ex-E60 530ia
ex-E53 4,4i
ex-E39 523i
ex-E34 520ia
ex-E21 318i
Comment
-
-
Originally posted by Timelord View PostPrässillä tuo hoituu ku tyhjää vain.
Mulla olis poikittaisen tukivarren uusi kumipusla- setti, jäi yli kun vaihdoin niihinkin powerflexit.
Jos jotakuta kiinnostaa niin kympillä tai mäyriksellä jos ite noutaa loimaalta saa molemmat...Bmw 316 E30 -88
Comment
-
-
Originally posted by janke View PostOnkos jotain tuntemuksia powereista alatukivarsissa? Eli, muuttuiko merkittävästi ajettavuus?
Pyörä liikkui siis hitaasti ajaessa terävissä töyssyissä sivusuunnassa.
Saman pusla- operaation tein tuohon sigun E53:een kun tykkäs kans muljautella vastaavanlaisissa töyssyissä ja jarruttaessa. "Väljät" ei vanhatkaan puslat olleet koska öljytäytteet ulostautuivat vasta prässätessä.W201 2,5D
W123 280ce
E21 316
ex-E60 530ia
ex-E53 4,4i
ex-E39 523i
ex-E34 520ia
ex-E21 318i
Comment
-
-
Originally posted by Timelord View PostPrässillä tuo hoituu ku tyhjää vain.
Jos jotakuta kiinnostaa niin kympillä tai mäyriksellä jos ite noutaa loimaalta saa molemmat...Köyhä ja BMW, huono yhtälö...
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostReaktiotankoa ei kannata irroittaa autosta kokonaan, pelkkä puslapää riittää. Ulosvetäjällä vanha pois ja uusi powerflex menee sormivoimin paikoilleen. n.1tunnin homma.Köyhä ja BMW, huono yhtälö...
Comment
-
-
Originally posted by m5bimmeri View PostTäytyy kyllä lähteä aika vaivattomasti vanha pois, jos paikallaan aikoo vaihtaa :O
http://www.btcf.fi/forum/showthread....163360&page=12 Tuolta kun lukee eteenpäin löytyy juttua.
Last edited by Bmw Master; 27-09-2013, 09:52.
Comment
-
Comment