Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tukivarret vai helat ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Bmw Dreamer
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2004
    • 2762
    • Kouvola

    #16
    Originally posted by m5bimmeri View Post
    Mielenkiintoista, en tiennytkään että myös tuohon "alatukivarteen" saa vaihdettua puslan. Se näyttää teettävän vähän enemmän töitä, mutta on myös vaihdettavissa...
    Joo, en minäkään. Eikait sitä normaalisti olekkaan tarkoitettu vaihdettavaksi?
    BMW 520d Touring '06 314tkm
    BMW 530D Touring '99 552tkm
    BMW 320da Touring '02 427tkm
    Volvo V70 D5 '02
    Mercedes-Benz Sprinter 208D '96
    Mercedes-Benz Sprinter 310D '97
    Mazda 323 1,5 '89 ja läjä Mitsuja

    Case IH 5140 Maxxum

    Comment

    • Timelord
      Bimmer Fanatic
      • Jan 2010
      • 504
      • Loimaa

      #17
      Prässillä tuo hoituu ku tyhjää vain.

      Mulla olis poikittaisen tukivarren uusi kumipusla- setti, jäi yli kun vaihdoin niihinkin powerflexit.

      Ovat tosin harakiri- puslat mutta uudet ja käyttämättömät kuitenkin.

      Jos jotakuta kiinnostaa niin kympillä tai mäyriksellä jos ite noutaa loimaalta saa molemmat...
      W201 2,5D
      W123 280ce
      E21 316
      ex-E60 530ia
      ex-E53 4,4i
      ex-E39 523i
      ex-E34 520ia
      ex-E21 318i

      Comment

      • janke
        Bimmer Enthusiast
        • Nov 2010
        • 3667
        • seinäjoki

        #18
        Originally posted by Timelord View Post
        Prässillä tuo hoituu ku tyhjää vain.

        Mulla olis poikittaisen tukivarren uusi kumipusla- setti, jäi yli kun vaihdoin niihinkin powerflexit.

        Ovat tosin harakiri- puslat mutta uudet ja käyttämättömät kuitenkin.

        Jos jotakuta kiinnostaa niin kympillä tai mäyriksellä jos ite noutaa loimaalta saa molemmat...
        Onkos jotain tuntemuksia powereista alatukivarsissa? Eli, muuttuiko merkittävästi ajettavuus?
        Bmw 316 E30 -88

        Comment

        • Timelord
          Bimmer Fanatic
          • Jan 2010
          • 504
          • Loimaa

          #19
          Originally posted by janke View Post
          Onkos jotain tuntemuksia powereista alatukivarsissa? Eli, muuttuiko merkittävästi ajettavuus?
          Muuttui, jämäkämpään/ tarkempaan suuntaan. Vanhat puslat oli vähän väsähtäneet, leimasta meni kyllä läpi (niinkai aina) mutta varsinkin pitkittäisissä tukivarsissa huomasi löysyyden.
          Pyörä liikkui siis hitaasti ajaessa terävissä töyssyissä sivusuunnassa.

          Saman pusla- operaation tein tuohon sigun E53:een kun tykkäs kans muljautella vastaavanlaisissa töyssyissä ja jarruttaessa. "Väljät" ei vanhatkaan puslat olleet koska öljytäytteet ulostautuivat vasta prässätessä.
          W201 2,5D
          W123 280ce
          E21 316
          ex-E60 530ia
          ex-E53 4,4i
          ex-E39 523i
          ex-E34 520ia
          ex-E21 318i

          Comment

          • m5bimmeri
            Bimmer Fanatic
            • Oct 2011
            • 250
            • Suomi

            #20
            Originally posted by Timelord View Post
            Prässillä tuo hoituu ku tyhjää vain.

            Mulla olis poikittaisen tukivarren uusi kumipusla- setti, jäi yli kun vaihdoin niihinkin powerflexit.

            Ovat tosin harakiri- puslat mutta uudet ja käyttämättömät kuitenkin.

            Jos jotakuta kiinnostaa niin kympillä tai mäyriksellä jos ite noutaa loimaalta saa molemmat...
            Puhutaanko tässä nyt reaktiotangon puslista ?
            Köyhä ja BMW, huono yhtälö...

            Comment

            • Bmw Master
              Bimmer Enthusiast
              • Jan 2004
              • 13155
              • Kokomo

              #21
              Originally posted by m5bimmeri View Post
              Puhutaanko tässä nyt reaktiotangon puslista ?
              Reaktiotankoa ei kannata irroittaa autosta kokonaan, pelkkä puslapää riittää. Ulosvetäjällä vanha pois ja uusi powerflex menee sormivoimin paikoilleen. n.1tunnin homma.

              Comment

              • m5bimmeri
                Bimmer Fanatic
                • Oct 2011
                • 250
                • Suomi

                #22
                Originally posted by Bmw Master View Post
                Reaktiotankoa ei kannata irroittaa autosta kokonaan, pelkkä puslapää riittää. Ulosvetäjällä vanha pois ja uusi powerflex menee sormivoimin paikoilleen. n.1tunnin homma.
                Täytyy kyllä lähteä aika vaivattomasti vanha pois, jos paikallaan aikoo vaihtaa :O
                Köyhä ja BMW, huono yhtälö...

                Comment

                • Bmw Master
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jan 2004
                  • 13155
                  • Kokomo

                  #23
                  Originally posted by m5bimmeri View Post
                  Täytyy kyllä lähteä aika vaivattomasti vanha pois, jos paikallaan aikoo vaihtaa :O
                  Hyvällä ulosvetimellä tulee kuin tyhjää vain.

                  http://www.btcf.fi/forum/showthread....163360&page=12 Tuolta kun lukee eteenpäin löytyy juttua.
                  Last edited by Bmw Master; 27-09-2013, 09:52.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎