Originally posted by janke
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
528 Ei lämmintä tyhjäkäynnillä?
Collapse
X
-
Originally posted by pyroz View PostEnpä ole tuota puhdistellut, mutta voisko se toimia yllä kuvaillulla tavalla? Pystyiskö tämän testaamaan esim. INPAlla?Bmw 316 E30 -88
Comment
-
-
Originally posted by janke View PostEn ole varma onko Inpassa mitään testiä tuohon systeemiin, mutta piankos otat ihkan irti ja puhdistat sen.. jostain on aloitettava. Mites, seilaako lämpömittari jossain tilanteissa? Jos näin, niin termostaatissa jotain häikkää.:think Oletko vesipumpun uusinut ja minkä tekeleeseen?S65, S85, H1, N63TU, HA0, IB1
Comment
-
-
Originally posted by pyroz View PostEnpä ole tuota puhdistellut, mutta voisko se toimia yllä kuvaillulla tavalla? Pystyiskö tämän testaamaan esim. INPAlla?
Pystyt sen verran testaamaan että mitä se ihka paneeli näyttää auton sisällä olevaa lämpöä. Jos esim autossa 15 astetta lämmintä ja ihka luulee että 25 niin varmaan pukkaa kylmää. Näitä on jokunen ollut. (kylläki e46 mutta sama periaate). Eli se sisäilman tunnistin tukossa tai rikki...Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
Comment
-
-
Ei lämpene tyhjäkäynnillä täälläkään. Kierroksia ei kuitenkaan tarvitse paikallaan kuin n.800rpm niin alkaa jo lämpenemään. Viime keväänä tätä tutkittu ja ilmattu tehtaan neuvoilla, kaverim neuvoilla ja omilla neuvoilla eikä ilmaa tule mistään. Ei myöskään hukkaa nesteitä koska ei ole tarvinnut lisäillä. Rest toimii kun kopauttelee sitä sähköpumppua, mutta en ole hiomannut että se koputtelu auttaisi siihen tyhjäkäynnillä lämpenemiseen. Eli pyöriikö se pumppu tyhjäkäynnillä, jos pyörii vain Rest toiminnolla niin ei luulisi hiilet ainakaan olevan loppu kun aika harvoin sitä käytetään. Jos pyörii niin silloin "vika" vaiko ominaisuus on jossain muualla.
Vuoto saattaa olla aika huonosti havaittavissa. Omassa vuoti juuri sen termostaattikotelossa päällä olevan ilmausnipan juuresta. Siinä natsassa oli hiushalkeama mutta vuotoa ei huomannut koska se kuivui samalla kuin vuoti. Tallissa oli aina aamulla pieni lätäkkö, ja märkää näkyi vesipumpun alapuolella koska se valui juuri siitä kohtaa alas. Vuoto näytti erehdyttävästi tulevan vesipumpusta ja se vaihdettiin turhaan.
Kun vuoto ei lakannut niin alettiin tutkia tarkemmin, ja se löytyi kun aamulla sormella pyyhkäisi ilmausnipan kohdalta alhaalta niin sormi kostui. Siitä pääteltiin että se nippa se on syypää. Ensin kiristeltiin ja vaihdettiin se o-rengas mutta ei auttanut. Kun uuden kopan vaihtoi loppivat ongelmat. Vanhaa kun tutki niin ei sitä halkeamaa meinannut huomata millään, pienestä se vesi paineen alla tulee ulos.
Kopan vaihto teetti isokätiselle vähän työtä, kun flektiä ei saanut sitten millään irti. Lähti se kuitenkin aika kivuttomasti ropeleiden välistä miniräikällä, kun tuulitunnelia ensin pudotti vähän alaspäin...Köyhä ja BMW, huono yhtälö...
Comment
-
-
M54 tyhjäkäynnil 75 astetta ja ajossa 93astetta. Ulkona 13 pakkastaTyömatkat: E46 preface 323 4d
Työn alla: ae86 4age https://www.instagram.com/tenojono/
Entiset: E87 E39 E60 E61 F10
Comment
-
Comment