kytkinmodis e39:iin
Collapse
X
-
Tulipahan otettua omasta e39:stä kans pois tuo CDV. Ei kyllä hirveesti vaikuttanut, mutta kyllä se vähän terävöitti kytkimen toimintaa. Suosittelen, poisto on todellakin helppoa
-
kyllä muuten kannattaa. kytkin tuntuu ja on paljon parempi.
puolen tunnin helpponakki.
Leave a comment:
-
Mikään alkuperäinen lista, se lista on jenkeissä myydyt mallit. Mun lista taas on kohtuu perusteellisen etk tarkistuksen tulos. Ja kyllä, -98 318i:ssä on cdv.
Leave a comment:
-
Eli myös -98 318i vaikkei se alkuperäisellä listalla ollutkaan?Originally posted by HöröCDV löytyy:
E46: Kaikki paitsi M3
Leave a comment:
-
kyllä siitä selviää puolessa tunnissa ilmauksineen. Mitään välikappaletta ei tarvi,Originally posted by Tomi TItsellä kun ei ole mahdollisuutta tehdä tuota operaatiota, niin jos liikkeessä teettää, niin miten pitkään ko. operaatio kokonaisuudessaan vie? Olettaisin että alle tunnin?
edit: sellanen vielä, että kun ottaa tuon CDV:n välistä pois, niin saako tuon putken suoraan kiinni työsylinteriin vai tarviiko jonkun välikappaleen?
putki sopii suoraan sylinteriin.
Leave a comment:
-
Itsellä kun ei ole mahdollisuutta tehdä tuota operaatiota, niin jos liikkeessä teettää, niin miten pitkään ko. operaatio kokonaisuudessaan vie? Olettaisin että alle tunnin?
edit: sellanen vielä, että kun ottaa tuon CDV:n välistä pois, niin saako tuon putken suoraan kiinni työsylinteriin vai tarviiko jonkun välikappaleen?Last edited by Tomi T; 21-08-2005, 11:24.
Leave a comment:
-
Luulen et toi venttiilin olemassa olo vaikuttaa kytkimen kestoon heikentävästi "luistattaa" vaihtojen yhteydessä jos revittelee...
Repikää ihmeessä se venttiili pois sieltä.
Leave a comment:
-
Tuli tänään poistettua tuo venttiili ja kyllä suosittelen toisillekin! Loppui kytkimestä kaikki sea ihme tärinä ja värinä mitä oli liikkeellelähdössä aiemmin.
Leave a comment:
-
CDV löytyy:
E39: Kaikki paitsi M5
E38: Kaikki paitsi 730i/il ja 740i M60
E36: 323i/ti, 328i, 318tds
E46: Kaikki paitsi M3
Z3: 2.2i, 3.0i
X5: 3.0i/d
Z8
Poislukien automaatit tietty
Leave a comment:
-
nyt tuli hyvä kun poisti sen. nii ja auto e46 320. suosittelen hävii e46:ssa se kutkimen nykiminen.
Leave a comment:
-
Mulla se ottaa kiinni suunnilleen alkup. liikkeen puolessavälissä. Jos se sulla on alkanut pikkuhiljaa ottaa alempaa ja alempaa, niin se on merkki kytkimen kulumisesta. Jos toi taas tuli ton modauksen yhteydessä, voi olla että sinne nestesysteemiin jäi ilmaa .. taikka sitten se vaan tuntuu ottavan paljon alempaa, kun se kytkin ton venan poiston jälkeen ottaa paljon terävämmin heti kiinni eikä luistele turhia ..Originally posted by exodusmulla tuntuu että kytkin ottaa nyt alempaa kuin ennen eli se tyhjä alue on siinä polkimen liikkeen alussa. Lieneekö kytkinlevy kulunut?
Leave a comment:
-
mulla tuntuu että kytkin ottaa nyt alempaa kuin ennen eli se tyhjä alue on siinä polkimen liikkeen alussa. Lieneekö kytkinlevy kulunut?Originally posted by jartsa02Mä poistin ton venttiilin kokonaan E39:stä jo tossa pari vuotta sitten ja se on ollut hyvä juttu
. Samalla silloin sorvailin muovista paksumman stopparin sinne kytkinpolkimen alle, jolla sai vielä sitä polkimen turhaa liikettä pois sieltä loppupäästä. Sitten vielä lopuksi vaihdoin silloin Z3:n vaihdekepin tohon E39:iin, niin pääs eroon siitä vaihdekepin "soppakauha"tuntumasta ja sai mukavan lyhkäset vaihdevälit 
Leave a comment:
-
Mä poistin ton venttiilin kokonaan E39:stä jo tossa pari vuotta sitten ja se on ollut hyvä juttu
. Samalla silloin sorvailin muovista paksumman stopparin sinne kytkinpolkimen alle, jolla sai vielä sitä polkimen turhaa liikettä pois sieltä loppupäästä. Sitten vielä lopuksi vaihdoin silloin Z3:n vaihdekepin tohon E39:iin, niin pääs eroon siitä vaihdekepin "soppakauha"tuntumasta ja sai mukavan lyhkäset vaihdevälit
Leave a comment:
Leave a comment: