Mistäköhän alkaisi etsimään vikaa kun tuo auto antoi vikakoodit p0301, p0303, p0305 ja p1351? auto on siis 525 vm02
Announcement
Collapse
No announcement yet.
sytytys häiriö
Collapse
X
-
Unohda ne tulpat ja etsi se olemassa oleva imuvuoto.
Eli tsekkaa nyt ihan ensiksi massamittarin ja umusarjan välinen iso imuputki, tuossa kuvassa osat no: 3 ja/tai 7.
Jos ne on ehjät, katso imusarjan takana olevat ylimääräisten alipainelähtöjen kumikorkit.
Jos puolestaan ne ovat ehjät, selvitä kaikki muut alipainejärjestelmän letkujen kunto(erityisesti se suojakannen alla oleva bensanpainekellolle menevä letku.
Comment
-
-
Originally posted by Hemi View PostUnohda ne tulpat ja etsi se olemassa oleva imuvuoto.
Eli tsekkaa nyt ihan ensiksi massamittarin ja umusarjan välinen iso imuputki, tuossa kuvassa osat no: 3 ja/tai 7.
Jos ne on ehjät, katso imusarjan takana olevat ylimääräisten alipainelähtöjen kumikorkit.
Jos puolestaan ne ovat ehjät, selvitä kaikki muut alipainejärjestelmän letkujen kunto(erityisesti se suojakannen alla oleva bensanpainekellolle menevä letku.
onkohan nuo kuinka kalliita marmori tiskillä tai saako noita edes muualta???:think
Comment
-
-
Originally posted by mika.l82 View Postbingo.... oli tuo kuvassa numerolla 8 oleva letku murtunu. nyt kun tuota kuunteli niin ihan selvästihän tuo suhina tuolta kuuluu...
onkohan nuo kuinka kalliita marmori tiskillä tai saako noita edes muualta???:think
Comment
-
-
joo o... enimmän vitutuksen laanuttua kirjoitellaan tännekkin tarinaa....
Eli purkivat tänään pajalla kannen irti ja kannesta ei vikaa löytynyt...
Joten ei kun alakerta levälleen koska ilmeisesti männänrenkaat on jumissa tai jotain muuta on männässä vialla, koska sylinterin seinämässä näkyy selvästi tummempi kohta joka taitaa olla seurausta ohivuodosta...
saa nähä paljon tulee remontille kokonaiskustannuksia, jos alakerta laakeroidaan, rengastetaan, hoonataan, yms....
Comment
-
-
Kysytään tässä ku saman otsikon alle menee, autona 525i m54 moottorilla, oireina tehottomuus ja pätkiminen. Puolasta antaa koodia, paikannettu yhteen puolaan. Voiko yhden puolan häiriö tuoda tehottomuuden myös sillon kun ei pätki? Kylmänä käy tasasesti ja lämmetessään pätkii. Haitariputket katottu ja ne on ehjät, öljynsuodattimenjalan tiiviste vaohdettu. Imusarjan takana olevat tulpat näyttäs ehjiltä.E39 525iA -00
vikakoodin lukua valkeakoski-tampere, INPA BMW:lle ja OBD2 lukija erimerkkisille 0400991039
Comment
-
-
Originally posted by skuukeli View PostKysytään tässä ku saman otsikon alle menee, autona 525i m54 moottorilla, oireina tehottomuus ja pätkiminen. Puolasta antaa koodia, paikannettu yhteen puolaan. Voiko yhden puolan häiriö tuoda tehottomuuden myös sillon kun ei pätki? Kylmänä käy tasasesti ja lämmetessään pätkii. Haitariputket katottu ja ne on ehjät, öljynsuodattimenjalan tiiviste vaohdettu. Imusarjan takana olevat tulpat näyttäs ehjiltä.
Comment
-
-
puola on vaihdettu ristiin ja vika seuraa puolan mukana sylinteristä toiseen. Auto pelas päivän kunnolla öljynsuodattimenjalan tiivisteen ja haitarikumiputken vaihdon jälkeen. Nyt reagoi kaasuun huonosti ja pätkii lämpösenä. Voiko kaikki johtua yhdestä puolasta?E39 525iA -00
vikakoodin lukua valkeakoski-tampere, INPA BMW:lle ja OBD2 lukija erimerkkisille 0400991039
Comment
-
-
Originally posted by skuukeli View Postpuola on vaihdettu ristiin ja vika seuraa puolan mukana sylinteristä toiseen. Auto pelas päivän kunnolla öljynsuodattimenjalan tiivisteen ja haitarikumiputken vaihdon jälkeen. Nyt reagoi kaasuun huonosti ja pätkii lämpösenä. Voiko kaikki johtua yhdestä puolasta?
Comment
-
-
Originally posted by skuukeli View Postpuola on vaihdettu ristiin ja vika seuraa puolan mukana sylinteristä toiseen. Auto pelas päivän kunnolla öljynsuodattimenjalan tiivisteen ja haitarikumiputken vaihdon jälkeen. Nyt reagoi kaasuun huonosti ja pätkii lämpösenä. Voiko kaikki johtua yhdestä puolasta?E61 525d LCI
Comment
-
-
nonii... auto olis kunnossa, vika oli tosissaan vitos sylinterin männän renkaissa.
Eli alakerta hoonattiin ja rengastettiin uusiksi. lohkon tasopinta oikastiin (oli kuulemma kiero). kansi oikastiin... hintaa remontille kerty ohan v***sti. mut onpahan nyt korjattu.
Emäntä käy vielä huomenna reklamoimassa korjaamoa naarmutetusta lokarista ja hajoitetusta flektin muovi suojasta vai mikä tuulitunneli se nyt onkaan, sekä umpiosta josta oli menny parkkipolttimon kanta paskaks.
Comment
-
Comment