______
Announcement
Collapse
No announcement yet.
_______
Collapse
X
-
Se anturi viskon kotelossa on AUC Sensor eli haistelee ilmansaasteita ja sulkee ulkoa sakastiin tulevan ilman eli ottaa sisäkierron käyttöön jos ilmastointi paneelissa automaattinen kierto päällä. Ja sitte itse asiaan. Kannattaa tiirailla kaikki rullat ja eritoten se värinävaimennin Kampiakselin päässä tarkkaan ja tietysti vesipumppu. Ota remmi pois ja pyörittele kaikkia hihnarullia ja eti mikä on korkannu. Tojen näkösesti se visko tai värinävaimennin on hajottanu Kampiakselin asentotunnistimen! asentotunnistinVikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
-
-
Originally posted by Kissvesala View PostTojen näkösesti se visko tai värinävaimennin on hajottanu Kampiakselin asentotunnistimen!E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Originally posted by Clavurion View PostM52TU koneessa kampitunnistin koneen takaosassa. Nokkatunnistimet tuossa on toki tulilinjalla koneen keulilla.Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
Comment
-
-
Clavurion jo oleellisemman taisi kertoakkin, mutta aiempiin oireisiin löytyy varmasti lääke kun löydät sen olemassa olevan imuvuodon(esim.massamittarin ja imusarjan välisestä haitariputkesta).
Nyt osumaa on todennäköisesti saanut pakovanoksentunnistin joka on "hollilla" jos/kun visko hajoaa ja sitä kautta siivenpalasia on ilma sakeana. Kampiakselin asentotunnistinhan on näissä TU koneissa jo "piilossa", joten siinä ei vikaa ole.
Vikakoodit olisi myös hyvä lukaista ja mikäli siellä on mm.sytytyskatkosherjoja, ym, niin myös ne imuvuodot kannattaa korjata.
Comment
-
-
Originally posted by Patex89 View PostJoo pitää lähteä autohinaamaan kotia päin mukavassa lumisateessa tietenkin ja lukasta vikakoodit kunhan koneen saan käsiini. sen verran huomasin että ainakin yhdestä rullasta oli pala lohjennut , viskossa ei ole ainakaan yhtään väljää ja pyörii normaalisti, pieni vastus niinkuin kuuluukin.
joo jospa se lukia jonkun anturin löytyisi
Mistä muuten saisi ehjän sen viskon ropellin ilmanohjuri muovin joka tulee siihen syylärinpäälle?
Comment
-
-
Hmm. Ainaki sen että kuittaat kaikki pois ja sen jälkeen yrittelemäänkäyntiin ja katot mitä koodia antaa uudelleen. Bensan saati taitaa olla vähä kattelussa...Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
Comment
-
-
Originally posted by Hemi View PostClavurion jo oleellisemman taisi kertoakkin, mutta aiempiin oireisiin löytyy varmasti lääke kun löydät sen olemassa olevan imuvuodon(esim.massamittarin ja imusarjan välisestä haitariputkesta).
Nyt osumaa on todennäköisesti saanut pakovanoksentunnistin joka on "hollilla" jos/kun visko hajoaa ja sitä kautta siivenpalasia on ilma sakeana. Kampiakselin asentotunnistinhan on näissä TU koneissa jo "piilossa", joten siinä ei vikaa ole.
Vikakoodit olisi myös hyvä lukaista ja mikäli siellä on mm.sytytyskatkosherjoja, ym, niin myös ne imuvuodot kannattaa korjata.Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
Comment
-
Comment