Originally posted by BMW525Xda
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
jarrulevyt menee vaihtoon 10tkm välein, normaaliako?
Collapse
X
-
Originally posted by Versuli View PostMullaki täristää taas. Levyt ja palat vaihdettu n. 5tkm sitten. Ennen vaihtoa herkistelin satulat, ja ei ainakaan katsastuksessa löytynyt väljää mistään eikä myöskään kolise yms.sigpic
P:0409699000
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan.
Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Comment
-
-
Lienen puusilmä, mutta en huomannut tässä ketjussa sellaista huomiota missään kohti, että kun jotkut esittivät , että jarrut saattaisivat laahaa, niin sehän selviää helposti, kokeile heti ajon jälkeen jokaista jarrulevyä, ja voit tuntea jos jokin levy on huomattavasti kuumempi kuin toiset. Jos näin on, olet löytänyt syyllisen, kai!F10 530d xdrive LCI
EX: E90 320d xdrive LCI
Comment
-
-
Originally posted by GT-555 View PostKaikkea sitä kuuleekin..... Johan oon sitten paskan merkin valinnu kun ei ees vaikka bremboo jarruiks voi laittaa...
sigpic
P:0409699000
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan.
Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Comment
-
-
Originally posted by revote View PostModet voisi puuttua supparin allekirjoitukseen. Välilyöntejä kehiin niin sivua ei tarvi leveyssuunnassa skaalailla.sigpic
P:0409699000
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan.
Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Comment
-
-
Sanoisin että jos jarrut ja navat ovat muuten kunnossa niin halvimmatkin merkittömät kiinalaiset laikat toimivat moitteetta.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by peto2 View PostSanoisin että jos jarrut ja navat ovat muuten kunnossa niin halvimmatkin merkittömät kiinalaiset laikat toimivat moitteetta.sigpic
P:0409699000
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan.
Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Comment
-
-
Voiha siihe kieroontumiseen vaikuttaa monikin asia.
Esim. joillain voi ajotyyli olla sellainen että jarruille mennään aina täysillä = hurja lämpötilaero eri puolilla levyä ja sitten vaikka vesilammikkoon heti perään täyttä hanaa.
Ite huomannu että erityisesti etualatukivarren takapusla vaikuttaa tuohon jarrutäristykseen aika paljon. Ei tarvi olla silmin nähden halki, kokeilee vaikka jollain varrella vähän liikuttaa sivulle niin näkee että on liian pehmeä / toimimaton. Ton sit tuntee ihan jarrupolkimessakin jarruttaessa et nyt on levyt taas kierona.
Sit uusia levyjä ja paloja laittaessa laittaa laudanpalan kaliiberin väliin ja ottaa jarrumäntää hieman ulos ja kevyesti putsaa ulkoreunat harjaamalla ja brake cleanerilla.
Tämän jälkeen vetää liukukehikon tappeineen ja putsaa myös tapit huolella brake cleanerilla ja hangaten. Uusista levyistä myös syytä huolella ottaa rasvat pois brake cleanerilla ennen paikalleen laittoa ja varmistaa että navassa on pinnat harjattu ja levy asettuu oikeasti pohjaan. Vinossa oleva levy menee varmasti nopsaan kieroon.
Ite en oo ainakaa omissa vehkeissä huomannu tarvikelevyjen huonoutta. Lasittuu lähinnä käytön puutteesta johtuen ajotavasta.
Sit viel huomio et kannattaa kattoa jarrunesteen pinta uusien palojen jälkeen. Allekirjoittanut mm. mokannu niin et nestettä onkin yhtäkkiä ollut liikaa säiliössä kun uudet palat on paikallaan ja männät painettu sisemmäs.
Edit. Itellä kanssa menee vehkeissä käsillä painaen männät takaisin sisään.Last edited by Scyber; 13-06-2015, 14:00.
Comment
-
Comment