Originally posted by Timelord
View Post
Jarrulevyt e61:een
Collapse
X
-
Täytyy sanoa, että ei ole harmainta aavistusta osien merkistä tai valmistajasta. Muistaakseni n.200 € oli osat, tuntihinta Motonet korjaamolla on 69 €. Sain vähän alennusta sitten, kun he olivat ilmoittaneet puhelimessa ihan eri hinnan operaatiolle ja kerroin asiasta... Muista lisätä ostoskoriin myös se viidentoista euron kulumisanturi!
-
Originally posted by krimmu View PostTäytyy sanoa, että ei ole harmainta aavistusta osien merkistä tai valmistajasta. Muistaakseni n.200 € oli osat, tuntihinta Motonet korjaamolla on 69 €. Sain vähän alennusta sitten, kun he olivat ilmoittaneet puhelimessa ihan eri hinnan operaatiolle ja kerroin asiasta... Muista lisätä ostoskoriin myös se viidentoista euron kulumisanturi!
Onhan tuo 69e/h halvahko hinta nykypäivänä.
Motonetista tuntuu saavan tuurilla laatuosia tai ainakin jos/ kun osaa kysyä onko parempaa tarjolla kuin esim mapco:n levyt.
Kulumisanturi tottakai unohtui, sori.
Kraameri saanu hyvät halvennukset jos 150e koko setti...W201 2,5D
W123 280ce
E21 316
ex-E60 530ia
ex-E53 4,4i
ex-E39 523i
ex-E34 520ia
ex-E21 318i
Comment
-
KL-varaosien verkkosivuilla ihan tuo hinta, kyseessä siis 520d e61Originally posted by Timelord View PostOnhan tuo 69e/h halvahko hinta nykypäivänä.
Motonetista tuntuu saavan tuurilla laatuosia tai ainakin jos/ kun osaa kysyä onko parempaa tarjolla kuin esim mapco:n levyt.
Kulumisanturi tottakai unohtui, sori.
Kraameri saanu hyvät halvennukset jos 150e koko setti...
Comment
-
Vai onkohan taas kyseessä se tavanomainen jarrujen jumitus (männät,liukutapit tai palat carriessa) ja levyt vaihdettu turhaa.Sama uusiutuu lähiaikoina,mikäli mitään oikeata huoltoa noille jarruille ei tehty,kuin nuo osat vaidettiin.Originally posted by krimmu View PostMä kävin Turun Motonet korjaamolla vaihdattamassa eteen levyt + palat. Operaatio kustansi töineen 320 € eli aika kohtuullinen hinta. Osien laatu on sitten vähän kysymysmerkki, kun levyt taisivat olla kierot. Jarruttaessa vatkasi aika rajusti ja ratti ei meinannut pysyä käsissä
No nyt vaihtoivat takuuseen uudet levyt tilalle ja tuntuisi toimivan ihan hyvin!
Comment
-
Moro,Originally posted by Heguli 31 View PostVai onkohan taas kyseessä se tavanomainen jarrujen jumitus (männät,liukutapit tai palat carriessa) ja levyt vaihdettu turhaa.Sama uusiutuu lähiaikoina,mikäli mitään oikeata huoltoa noille jarruille ei tehty,kuin nuo osat vaidettiin.
Luultavasti asia on juuri kuten arvelit. Nyt on muutama viikkoa ajeltu maanteitä ja sama vatkaus jatkuu aina kun jarruttaa. Kokeilin veljen e60, jossa on jarrut "kunnossa" ja ero on kyllä kuin yöllä ja päivällä.
Mulla kun ajaa kävelyvauhtia ja jarruttaa kevyesti, niin huomaa kuinka jarrutus ei ole tasainen vaan nykivä.
Pitäisköhän sitä vielä yhdet uudet levyt kuitenkin hakea motonetin pojilta?
Mikähän siinä levyjen ja palojen vaihdossa voi niin pahasti pieleen mennä, että levynvaihdon jälkeen ilmenee nämä mainitut ongelmat?
Comment
-
Se, ettei herkistellä ja putsata satulaa.Originally posted by krimmu View PostMoro,
Luultavasti asia on juuri kuten arvelit. Nyt on muutama viikkoa ajeltu maanteitä ja sama vatkaus jatkuu aina kun jarruttaa. Kokeilin veljen e60, jossa on jarrut "kunnossa" ja ero on kyllä kuin yöllä ja päivällä.
Mulla kun ajaa kävelyvauhtia ja jarruttaa kevyesti, niin huomaa kuinka jarrutus ei ole tasainen vaan nykivä.
Pitäisköhän sitä vielä yhdet uudet levyt kuitenkin hakea motonetin pojilta?
Mikähän siinä levyjen ja palojen vaihdossa voi niin pahasti pieleen mennä, että levynvaihdon jälkeen ilmenee nämä mainitut ongelmat?
Isketään vaan osat kiinni ja sillä selvä; kun levyn pinta lasittuu ja hiukan kuluu, alkaa vispaukset ja tärinät...
Comment
-
Aina kun jarruosia vaihdellaan (vaikka vain pelkät jarrupalatkin) pitää tarkastaa,että ne jarrusatuloiden männät liikkuu kunnolla.Samoin satulat pitää liikkua herkästi liukutapeissaan.Lopuksi jarrupalojen ohjaimet (carriet) pitää puhdistaa huolella liasta ja ruosteesta,ettei palat jumita.Ei se ole mitään rakettitiedettä.Jokaisen ammattitaitoisen korjaamon perushommia.Originally posted by krimmu View PostMikähän siinä levyjen ja palojen vaihdossa voi niin pahasti pieleen mennä, että levynvaihdon jälkeen ilmenee nämä mainitut ongelmat?
Comment
-
Privaa jos haluat tärinät kuriin...sigpic
P:0409699000
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan.
Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Comment
-
Kävin katsastamassa auton eilen ja katsastusmies kertoi etulevyjen olevan kierot
Kerkesihän ne jo muutaman viikon olemaan alla. Ei muuta ku Motonet huoltoon ja takuuseen uutta levyä alle, jos pojat viittisivät tehdä nyt kunnolla tuon homman.
Ei ollut välyksiä puslissa, dynolla kun lopuksi vielä katsottiin niin viisari heilui oikein kunnolla.
Comment
-
Täällä tilattiin levyt(rei'itetyt ja uritetut) ja palat briteistä ebayn kautta, hyvät on ollu paitsi taakse ei mahtunu levyt.. jäivät ylimääräiseksi..
eikä jaksa lähettää takaisin..
onko kellään muulla vaihtaneillä tullut ongelmia? esim.äänien kanssa?
omani kuullostaa jarruttaessa aivan nousevalta lentokoneelta..
sekä
auto pysähtyessä täysin jää heilumaan ees-taas hetkeksi.. lieneekö johtuu jarruista vai jostain muusta..
-EF11 535d & S1000 RR
Comment
-
Samassa postauksessa sanot, että hyvät on ollu, mutta silti jarrut kuulostaa lentokoneelta?Originally posted by ragemaster View PostTäällä tilattiin levyt(rei'itetyt ja uritetut) ja palat briteistä ebayn kautta, hyvät on ollu paitsi taakse ei mahtunu levyt.. jäivät ylimääräiseksi..
eikä jaksa lähettää takaisin..
onko kellään muulla vaihtaneillä tullut ongelmia? esim.äänien kanssa?
omani kuullostaa jarruttaessa aivan nousevalta lentokoneelta..
sekä
auto pysähtyessä täysin jää heilumaan ees-taas hetkeksi.. lieneekö johtuu jarruista vai jostain muusta..
-ELast edited by Bullitt; 15-10-2014, 21:52.
Comment
-
-
Comment