Edes patonkien automaatit hajoa ~150 tkm ajettuina, melkoista kuraa on ilmeisesti BMW käyttänyt vaihteistoina...sitä kuuluisaa "kun halavalla sai" laatua ?.
laatikon hajoaminen noilla kilometreillä.... Itse kävisin kysymässä merkkiliikkeestä avaintietohistoriaa, hyvällä tuurilla sitä on huollettu marmorilla saksassa ja voi saada varmuutta noihin kilometreihin...
Meneekö näitä kuin leipää p***aksi ja sama juttu nelivedossa ja ilman ?
Ja mikä sieltä pettää, mekaaniselta osin jokin ?
Miksi myös 530 ja 535 laatikoita boxahtelee samoilla kilometreillä ?
Ei mene muiden kutoskoneiden perässä laatikoita mitenkään systemaattisesti,
25:ssa vaan on heikompi versio laatikosta ja ei se kestä esim. kunnon vaunun vetoa samalla tapaa kuin vahvemmalla laatikolla.
Aika harvassa on nuo vahvemmilla laatikoilla olevat joista laatikko on porsinut,
yleensä se porsii joko 100 tkm kohdalla tai kestää sen 300++ tkm.
Ihan sama ilmiö on 2-litraisten laatikoissa (joka on sama kuin LCi 525d).
Väittäisin että 80-90% laatikoista kestää sen ~300 tkm jos puhutaan 20d tai 30/35d koneista ja E6x LCI mallista.
M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Moi
Autolla ajettu nyt noin 200tkm. Edellinen omistaja oli saksalainen erikoisjoukkojen poliisi. Ostin häneltä suoraan tuon pelin. Hänen vaimollaan oli jotain bisnestä, roudasi melko kookkaalla koppi peräkärryllä tavaroita edes taas. Tuo saattaa olla syy tuohon laatikon menoon. Minä ajelen aika vähän vuodessa yleensäkkin. Edellinen auto oli 8 vuotta ja kilometrejä tuli 126 tkm.
Nyt olen asennoitunut jo lähtemään sinne recron pakeille. Tuohan menisi taas pitkän tovin kun pistää kerralla kuntoon. Seikkailu myös kiinnostaa jonkin verran. Vuosi sitten kun autoa lähin hakeen saksasta, niin yksin siellä seikkailin
ja ainahan tuolla jotain oppi/sattuu. Josko tuo pari viikkoa pysyis läjässä niin vois työnkin puolesta lähtee lomalle.
No laitan tietoo kuinka käy tän kanssa.
T.Timo
Ei mene muiden kutoskoneiden perässä laatikoita mitenkään systemaattisesti,
25:ssa vaan on heikompi versio laatikosta ja ei se kestä esim. kunnon vaunun vetoa samalla tapaa kuin vahvemmalla laatikolla.
Aika harvassa on nuo vahvemmilla laatikoilla olevat joista laatikko on porsinut,
yleensä se porsii joko 100 tkm kohdalla tai kestää sen 300++ tkm.
Ihan sama ilmiö on 2-litraisten laatikoissa (joka on sama kuin LCi 525d).
Väittäisin että 80-90% laatikoista kestää sen ~300 tkm jos puhutaan 20d tai 30/35d koneista ja E6x LCI mallista.
Huh, eli voin olettaa omassa laatikon kestoksi ~300tkm koska autossa ei ole koukkua ja edellinen omistaja vanha pappa ja mummo joiden ajotyyli oletettavasti ollut "laiska". :think
Väittäisin että 80-90% laatikoista kestää sen ~300 tkm jos puhutaan 20d tai 30/35d koneista ja E6x LCI mallista.
Samoilla linjoilla, kestää yleensä varsinaisesti hajoamatta joskin nykiminen / kierrosten seilaaminen ja muut lieveilmiöt, mm. pikkuvaihteiden töksäyttelyt, alkavat n. 150 tkm paikkeilla. Ne eivät kumma kyllä korjaamattominakaan sinänsä kuitenkaan riko laatikkoa kovinkaan pian, turbiinin lukkokin kestää yllättävän pitkään kulutusta.
Moi
Nyt on aika Recrolle maanantai aamuna 06.10.14.
Onko kävijöillä kokemuksia hotelleista. Pitäis olla aika keskustassa...
Jos tekee mieli yössä käydä. Katotaan nyt jääkö nykimiset, hummaamiset, ja paukahtaen vikatilaan menot sinne. Niin ja jos sinne asti kestää.
T.Timo
Moi
Nyt on aika Recrolle maanantai aamuna 06.10.14.
Onko kävijöillä kokemuksia hotelleista. Pitäis olla aika keskustassa...
Jos tekee mieli yössä käydä. Katotaan nyt jääkö nykimiset, hummaamiset, ja paukahtaen vikatilaan menot sinne. Niin ja jos sinne asti kestää.
T.Timo
Voit soittaa (O4O-74O4242), jos tarvitset tulkkausapua
Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
SISUSTAT modaukset
Moneksikko päivää olet varautunut olemaan siellä paikan päällä?
Aika monta autoa on tuolla tullut käytettyä ja useamman kerran on ottanut 3-4 päivää...
Kaveri kävi Mersun Sprintterin kanssa laatikon venttilikoneiston huollossa.Puolilta päiviltä oli aika ja seuraavana päivänä samoihin aikoihin koeajolle ja kotiin.
Moi
Kolonnasta tuli hommattua huone. Otin aluksi kaksi yötä. meinaatteko että ei riitä? No kiitos Buksinille muuten tarjouksesta. Teki vaan mieli lähteä itse katsomaan mitä siellä tapahtuu. Hyvä syy olla kotoa pois...
Eipä tuo haittaa vaikka vähän venyis. Muutenkin oli ajatus että jos menee pari täyttäpäivää niin ajellaan vähän ylemmäs ja ollaan yötä. Onkos tuolla cesis kylässä mitään kuppiloita?? Voikohan tuota autoa jättää jo sunnuntaina sinne pajan pihaan ettei tarviis ajella aamu tuimaan?
T.Timo
Moi
Kolonnasta tuli hommattua huone. Otin aluksi kaksi yötä. meinaatteko että ei riitä? No kiitos Buksinille muuten tarjouksesta. Teki vaan mieli lähteä itse katsomaan mitä siellä tapahtuu. Hyvä syy olla kotoa pois...
Eipä tuo haittaa vaikka vähän venyis. Muutenkin oli ajatus että jos menee pari täyttäpäivää niin ajellaan vähän ylemmäs ja ollaan yötä. Onkos tuolla cesis kylässä mitään kuppiloita?? Voikohan tuota autoa jättää jo sunnuntaina sinne pajan pihaan ettei tarviis ajella aamu tuimaan?
T.Timo
Oon itse ke:na siellä Recrolla
Cēsis on noin Porvoon kokoinen kaupunki, mutta vielä vanhempi ja kyllä sieltä löytyy sekä ruokapaikkoja että kahviloita ja nähtävääkin.
Recron piha-alue on aidattu ja su harmi kyllä suljettu.
Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
SISUSTAT modaukset
Comment