Yritin hakua käyttää, mutta en löytäny oikein mitään aiheesta. Joten kysymys kuuluu, että mitä muuta tarvitsen kuin ccc:n näytön ja keskusyksikön? Koodaaminen onnistuu omilla vehkeillä, mutta jos jollain olis neuvoja antaa miten tuo onnistuu heti kerrasta ja helpoiten. Auto on pre-lci 2005 valmistettu e60
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M-askin vaihto ccc:en
Collapse
X
-
Dvd-aseman alapuolella oleva paneeli pitää vaihtaa semmoiseen missä ei ole säilytyslokeroa.-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms
-BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Comment
-
-
Suosittelen lämpimästi siirtymistä suoraan CIC:hen. CCC on kuitenkin ominaisuuksiltaan auttamattoman vanha. Itsellä oli ennen CCC nyt CIC + combox 2005vm autossa ja ovat kyllä täysin eri maailmasta, riippuu tietenkin mitä autolta hakee. CIC käytettävyys, kovalevypohjaisuus, CCC:n dvd-naviin verrattuna huomattavasti laadukkaampi ja selkeä navigointi ja etenkin comboxin tuoma audiostreamaus + älypuhelinliityntä ovat olleet erittäin hyödyllisiä. tuohon näkee jokatapauksessa asennusvaivan niin lienee aika pieni erotus jota joutuu CIC investointiin laittamaan enemmän.
Lisäsijoitus kyllä kannattaa.now. 530D E61 2005
ex. 325i A Touring 2004
Comment
-
-
Originally posted by PetriPT View PostSuosittelen lämpimästi siirtymistä suoraan CIC:hen. CCC on kuitenkin ominaisuuksiltaan auttamattoman vanha. Itsellä oli ennen CCC nyt CIC + combox 2005vm autossa ja ovat kyllä täysin eri maailmasta, riippuu tietenkin mitä autolta hakee. CIC käytettävyys, kovalevypohjaisuus, CCC:n dvd-naviin verrattuna huomattavasti laadukkaampi ja selkeä navigointi ja etenkin comboxin tuoma audiostreamaus + älypuhelinliityntä ovat olleet erittäin hyödyllisiä. tuohon näkee jokatapauksessa asennusvaivan niin lienee aika pieni erotus jota joutuu CIC investointiin laittamaan enemmän.
Lisäsijoitus kyllä kannattaa.
Takaan että on vaivan/rahan väärti, voit unohtaa saman tien kaikki combox- yms. viritykset, kaikki löytyy NBT:stä.
Osaamista NBT:n asennuksesta/koodaamisesta löytyy kyllä jo tältäkin foorumilta joten "go for it!"Last edited by JP-76; 10-10-2014, 21:56.Kalusto:
BMW 550i xDrive -14
BMW S1000R -17
Toyota Proace -15
Comment
-
-
Mahollisesti ois tarjolla sekä ccc että cic comboxilla kumpaan nyt päädytkin. Asennettuna ja koodattuna tietysti.Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
Comment
-
-
Juu se NBT ei tule välttämättä kovin paljoa kalliimmaksi jos vertaa CIC+combox-yhdistelmää. NBT:n asennukseen E-sarjaan tarttee ostaa 350e maksava adapteri, toisaalta CIC:n tarvitsema aktivointiemulaattori maksaa lähemmäs 100e ja combox 200e. Skriptiaktivoitua CIC:tä ei sitten kannata laittaa, ellei välttämättä halua ajella karttapäivityksen vuoksi joka kerta ManseenEipäilen vähän että ei muualla Suomessa onnistu.
-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms
-BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Comment
-
-
Originally posted by böntti View PostSkriptiaktivoitua CIC:tä ei sitten kannata laittaa, ellei välttämättä halua ajella karttapäivityksen vuoksi joka kerta ManseenEipäilen vähän että ei muualla Suomessa onnistu.
saattaa onnistua myös toisessa paikassa suomen maalla.
Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
Comment
-
-
Originally posted by Kissvesala View PostEpäily ei oo tietoasaattaa onnistua myös toisessa paikassa suomen maalla.
Joka tapauksessa järkevämpi laittaa se emu, skriptiaktivointi on ongelmallinen ja vain pari kymppiä halvempi.Last edited by böntti; 10-10-2014, 23:00.-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms
-BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Comment
-
-
Originally posted by buksin-1 View PostOnnistuu täälläkinLast edited by böntti; 11-10-2014, 10:33.-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms
-BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Comment
-
-
Joko tuon nbt kanssa pelaa kaikki varusteet e60? Hud yms? Ja kuinka näytön ja naamapaneelien kanssa, istuuko kuinka alkuperäisen näköisesti? Olisihan nbt aika kähee e60 kopassa kyllä.
Nimim. Cic + combox, suosittelen lämpimästi.Ajaisin jollain muulla merkillä jos löytyisi kokonaisuutena paremmin itselle sopiva jotain muulta merkiltä.. 😎
Comment
-
-
Originally posted by Boiga View PostJoko tuon nbt kanssa pelaa kaikki varusteet e60? Hud yms? Ja kuinka näytön ja naamapaneelien kanssa, istuuko kuinka alkuperäisen näköisesti? Olisihan nbt aika kähee e60 kopassa kyllä.
Nimim. Cic + combox, suosittelen lämpimästi.
Oikaiskaa jos olen väärässä
-Hannu-[SIGPIC]
BMW 535d M-sport
Comment
-
-
Originally posted by Boiga View PostJoko tuon nbt kanssa pelaa kaikki varusteet e60? Hud yms? Ja kuinka näytön ja naamapaneelien kanssa, istuuko kuinka alkuperäisen näköisesti? Olisihan nbt aika kähee e60 kopassa kyllä.
Nimim. Cic + combox, suosittelen lämpimästi.
Eli: toimii.
Kaikki ulospäin näkyvät osat on E-sarjan orkkisosia, NBT:n näyttö pitää siirtää olemassa olevaan ccc/cic:n koteloon mutta ulospäin tuokin näyttää ihan yhtä orkkikselta kuin esim. mun autossa (vai eikö muka)
Kalusto:
BMW 550i xDrive -14
BMW S1000R -17
Toyota Proace -15
Comment
-
Comment