Lukiessa viisastuu, kiitos kirjoittaneille.
Onko kojelautaan ilmaantuvaa virheilmoitusta jonkin tietyn mb arvon ylittyessä jos dpf pahasti tukossa?
Noin visuaalisesti, alkaakos putki tai dpf pönttö ihan hehkumaan polton aikana ja miten pitkältä matkalta, kun hyvinkin korkeita lämpötiloja näyttäisi edellyttävän?
Samoin huolestuttaa jos poltto tapahtuu tiheämmin niin miten lämpö kuormittaa ahtimia..
(itellä pre-lci 535d)
Onko kojelautaan ilmaantuvaa virheilmoitusta jonkin tietyn mb arvon ylittyessä jos dpf pahasti tukossa?
Noin visuaalisesti, alkaakos putki tai dpf pönttö ihan hehkumaan polton aikana ja miten pitkältä matkalta, kun hyvinkin korkeita lämpötiloja näyttäisi edellyttävän?
Samoin huolestuttaa jos poltto tapahtuu tiheämmin niin miten lämpö kuormittaa ahtimia..
(itellä pre-lci 535d)
Comment