Itsekkin miettinyt tuon rvs:n laittamista laatikkoon. Kerrohan kokemukset kun olet ajanut vähän enemmän.
Pari pitempää reissua tullut tehtyä ja ei tuo ole ainakaan huonommaksi mennyt. Silloin tällöin saattaa huomata juuri ja juuri sellaista "puolen neulan" huojuntaa.
Eikös tuo periaatteessa toimi laatikossa juuri negatiivisesti, vähemmän kitkaa -> enemmän luistoa? :think
Ei tuo RVS tee mitään liukasta pintaa kitkamateriaali/metalli pareille, esim. moottoripyörien märkäkytkimethän luistaisi, mutta ei tuosta ole kukaan raportoinut.
Itsekkin hieman epäilen että tekeekö tuo aine mitään alumiini/rauta kitkaparissa (venttiilikoneisto) mutta voin vain sanoa tässä vaiheessa ettei laatikko ainakaan huonommaksi muuttunut.
Itsekkin miettinyt tuon rvs:n laittamista laatikkoon. Kerrohan kokemukset kun olet ajanut vähän enemmän.
Päivitetään, nyt tullut jo tuon "remontin" jäljiltä kilometrejä enemmänkin, laatikko pelaa loistavasti En ole tosiaan enään havainnut tuota kiekkamittarin heilumistakaan.
Mulla teki paljon isompaa, 50-200rpm heilumista, mitä lämpimämpi laatikko/kone sitä vähemmän, täysin lämmenneenä ei tehnyt yhtään.
Vaihtaisin tuossa tapauksessa ensiksi turbiinin lukkoa ohjaavan EDS6 solenoidin koska homma ei kuitenkaan ole mahdottoman iso. Jos ei solenoidia satu olemaan saatavilla voi sen vaihtaa keskenään joko 1 tai 3 solenoidin kanssa, tällöin mahdollinen huonompi toiminta tietysti siirtyy A kytkimelle tai C jarrulle mutta tuskinpa sitä niiden käytöksessä juurikaan huomaa. Jos mitään muutosta ei tapahdu seuraava vaihtoehto on kairata lukon ohjauksen säätöventtiilin karan reikä venttiilipöydässä ylikokoon ja asentaa siihen ylikokokara. Saman voi sitten tehdä myös lukon vapautuksen säätöventtiilin karalle, jos raaskii-tämän ollessa kulunut kiekkojen heittely on kyllä useita satoja rpm. Jos tämäkään ei auta pitää vaihtaa turbiini, laatikon ja mekatroniikan välinen suorakaidetiiviste kun lienee jo vaihdettu mekarempan yhteydessä?
Comment