Aivan, todennäköisesti britin ongelmat johtui juuri tuosta että liian korkea cooleri haittaa liiaksi myös munuaisista menevää ilmaa. Toki mietin että 350 korkeakin peittää aika paljon sen takana olevia kennoja mutta ehkä munuaisista menevä suora ilma niille riittää yhdessä sen kanssa mikä puskurin aukosta coolerin läpi menee...
Niin siis kyllä, skissailin 600 pitkään kennoon tankit jossa lähdöt taaksepäin joiden väli on se kokolailla vakio. Katselin noita KL:n kennoja että niissä on aika leveät tankit... Mä taas töhrystelin melko matalat, siitä johtunee se että kennon leveys suhteessa putkien väliin kuulostaa suurelta. Muistaakseni tankin tilavuudelle on joku nyrkkisääntö, täytyy kaivaa se muistista ja tutkia riittääkö tilavuus.
Niin siis kyllä, skissailin 600 pitkään kennoon tankit jossa lähdöt taaksepäin joiden väli on se kokolailla vakio. Katselin noita KL:n kennoja että niissä on aika leveät tankit... Mä taas töhrystelin melko matalat, siitä johtunee se että kennon leveys suhteessa putkien väliin kuulostaa suurelta. Muistaakseni tankin tilavuudelle on joku nyrkkisääntö, täytyy kaivaa se muistista ja tutkia riittääkö tilavuus.
Comment