Ei oo softaakaan vielä. Sitä tässä mietinkin uskaltaako softatakaan jos vakio jäähyn laittaa.
Ilmeisesti ei kannata
Kannattaahan se softa Tietenkin.
Kun siis normiajossahan tuollainen softa pelaa ihan täysillä, koska teet vain silloin tällöin täyskaasu kiihdytyksen, joten tehot pysyy aika pitkälti kokoajan.
Mutta jos ajetaan moonta vetoa penkissä, tai ruvetaan oikein kisailemaan niin alkaa muutaman vedon jälkeen teho tippumaan.
Eihän tuo autoa hajota, se alkaa vaan syömään tehoa.
Ja pointtina mulla siis oli tuossa aikaisemmassa että on siitä Wagnerista hyötyä pelkän softan kanssakin, ei se todellakaan hukkaan mene.
Pikaisella etsimisellä löyty tämä. Paljoa tuota halvemmalla sinne ei käytännössä saa sorvattua edes yleismallin cooleria, kuitenkin sitten joutuu ostamaan ahtoputkea ja letkua yms, vaikka itse jäähdytin olisikin halvempi.
Pitääkö se moduli hässäkkä irrottaa autosta, muovien leikkuuta varten? Auto siis E60 530d
Ja jos pitää niin onko hirveä homma, syyläri yms...veke?
Alakautta saa kyllä muoveja leikeltyä ilman syylärin irroittamista. Muutaman tunnin homma kun huolellisesti tekee ja välillä ihmettelee. Nosturilla mieluummin kuin tunkkien ja pukkien kanssa touhuten.
IB1 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20 BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja. Myös etäyhteydellä Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben. Tampere
Comment