Originally posted by stoma
View Post
E60 Pyörän napa / tärinä (Ratkaistu)
Collapse
X
-
Vianorilla käytin, etten kyllä osaa sanoa heidän koneestaan.Originally posted by Jölli View PostTasapainottivatko ns.roadforce koneella?mulla ainakin täristi vaikka kuin tasapainottelivat normikoneilla mutta sen jälkeen kun vein paikkaan missä oli roadforce kone niin eipä täryytä enää ollenkaan.....
Lisäksi tuossa kun ajelin kotiin aloin tarkemmin miettimään tärinää, kun huolto kerran oli nostanut kädet pystyyn. Vastaava tärinä mitä jarrutuksessa on tulee myös kun ajaa pitkää kurvia motarilla mutta vaimeana.
Edit: piti googlata tuo roadforce kone ja kyllä siellä tavallinen kone oli käytössä.Last edited by stoma; 10-09-2015, 17:28.
Comment
-
Nyt on puslat vaihdettu. Tärinä lakkasi 60km/h - 80km/h nopeuksissa mutta 90km/h ylöspäin tärisee edelleen. Ja siis ratti tärisee, ei mikään muu. Voisiko vika olla itse ohjaintangossa?Originally posted by Soprano View PostEi oo ilmeisesti sulla vielä remonttia tehty / valmis tuo puslien vaihto ?
Nyt on renkaat, vanteet, jarrulevyt + palat sekä puslat vaihdettu.Ex. E61 525dA LCI Spacegrau Edition Fleet Plus
Ex. E81 118d LCI Bluewater
Comment
-
Mulla ravistaa jarrutuksissa, isoista nopeuksista aika pahasti. Ihan äänikin kuuluu samassa tahdissa ravistuksen kanssa. Edessä on suht uudet rei-itetyt levyt joten luulisin että ovat suorat mutta jos putsaisin paikat ja laittaisin uudet palat niin josko loppus sillä.
Mutta Motonetin palat kannatti jättää ostamatta niinkö?
Comment
-
Vie katsastus.fi ja sieltä autotohtorin alustatarkastus! 40e ja saa puslat siihen malliin kuormattuna kyytiä että löytyy kyllä väljä jos jossain on nähtävissäOriginally posted by stoma View PostVien auton nyt toiselle pajalle missä ne tarkistaa kaikki alustan välykset. Suositteli kyllä puhelimessa että vaihdettaisiin samantien uudestaan jarrulevyt mutta laadukkaampiin. Katotaan mitä sieltä löytyy.
BMW F11 LCI 530da x-drive
Opel Vivaro biturbo - 18 vuokrattavana
Comment
-
Vähän kaukana nuo toimipisteet mutta vastaava katsastustarkistus alustan osalta olisi tulossa.Originally posted by pexodus View PostVie katsastus.fi ja sieltä autotohtorin alustatarkastus! 40e ja saa puslat siihen malliin kuormattuna kyytiä että löytyy kyllä väljä jos jossain on nähtävissä
Comment
-
Tein tänään jarruhuollon, putsasin liukutapit ja voitelin kevyesti rasvalla ja viilasin satuloista pinnat suoriksi jne. Uudet jarrupalat. Männät eivät liiku pelkin käsivoimin, pitäisikö liikkua?
Mutta edelleen ravistaa joten se on sitten levyjen vaihto seuraavaksi? Mistä noita kannattaa ostaa että halvalla sais?
Comment
-
Alusta oli kunnossa mutta jarrudynossa näkyi ettei jarrut ota tasaisesti. Levyt sitten uudestaan vaihtoon mutta nyt sitten bemarin osilla. Pistetään nyt sitten takajarrutkin kuntoon kun taitaa olla alkuperäiset :thinkOriginally posted by stoma View PostVähän kaukana nuo toimipisteet mutta vastaava katsastustarkistus alustan osalta olisi tulossa.
Comment
-
Siis että näitä postauksia oikeen alkaa jo vituttaa lukeakkin, näin monellä tämä perkeleen sama vaiva, eikö tätä nyt perkele saada kuntoon. Puhutaanko me oikeesti nyt HUONOSTA autosta ? Onkohan tää perkele ees tehtaalta lähtiessään ollut tärinätön. Voisiko joku sellainen ilmoittautua ja käsi raamatulla sanoa että Auto kulkee kuin juna ja ei täristä millään nopeuksilla, ei niin ajaessa kuin jarruttaessa ?!Se menee sit....
Comment
-
-
Noissa mun Continentaleissa on varmaan joku valmistusvirhe kun ei tärrää... Ei tosin saisi mainostaa ettei kohta ala sama jumppa.
Comment
-
Täristää ainakin mulla. Puslien, laakerin, renkaiden, vanteiden ja jarrulevyjen uusimisen jälkeen edelleen jatkuva tärinä ei paljon enää naurata. Marmorin mukaan iskarien jouset pitäisi vielä jaksaa vaihtaa.Ex. E61 525dA LCI Spacegrau Edition Fleet Plus
Ex. E81 118d LCI Bluewater
Comment
Comment