Elikkäs uuden hammastangon vaihdoin autoon. Nelipyöräsuuntaus tehty ja renkaat ilmassa ratti kääntyy kevyesti mutta kun laskee painon päälle niin parkkipaikoilla tosi kankea kääntymään... tuntuu että ei tehostaisi tarpeeksi. Mistähän tämä mahtaa johtua? Tehostin oli kuitenkin ehjä ennen uuden vaihtoa. Kävi mielessä että voisiko tämä ns "taikamutteri" olla liian tiukalla? Vai tarviiko servoa nollata tms kun on uuden vaihtanut?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e61 kankea ohjaus "Ratkaistu"
Collapse
X
-
Tags: None
-
-
Originally posted by oinas View PostHeitetään ihan arvauksena..
Vaikuttaa ettei servotronic toimi, eli ei tehosta lujemmin hitaassa vauhdissa.
Onhan johdot kytketty (on tietenkin)?
Mitäs jos ruuvaa sen servotronicin irti ja laittaa sen siitä vanhasta uuteen hamastankoon..
Tää siis ihan arvausta.
Comment
-
-
Tutun tutulla kävi kerran vastaavasti ja se korjaantui uudella tehostajan pumpulla. Minkäs takia vaihoit hammastangon? Muistaakseni siihen vaihdettiin lievän kolaroinnin jäljiltä.
Edit : muistaakseni se saattoi hetken pelata välillä mutta suurimman osan ajasta kokeiltaessa ei.nyk. jalkapelillä
ex BMW 320i
Comment
-
-
Originally posted by Retze View PostTutun tutulla kävi kerran vastaavasti ja se korjaantui uudella tehostajan pumpulla. Minkäs takia vaihoit hammastangon? Muistaakseni siihen vaihdettiin lievän kolaroinnin jäljiltä.
Edit : muistaakseni se saattoi hetken pelata välillä mutta suurimman osan ajasta kokeiltaessa ei.
Edittiä
Pystyykö tuota servon kuntoa toteamaan jotenkii testerillä?Last edited by >Jon1<; 03-09-2015, 07:27.
Comment
-
-
Eikö kellään ole tähän mitään tietoa? Laitoin jo kyseiseen firmaan viestiä josta tangon hommasin. Välillä tuntuu että hitaissa nopeuksissa ohjaus oilisi normaali mutta tämä paikallaan ratti ei käänny yhtään ongelma ei ole muuttunut :think jotenkin tuntuu että tehostin ei voi olla rikki kun auton kierrokset ei vaikuta mitään ohjauksen herkkyyteen.
Jotenkin alan kallistua tuohon servon toimintaan.. kysyn vielä kerran onko toiminta todettavissa testerillä yms.. ilmeisesti ajettava laakkoselle syyniin niin selviää.
Comment
-
-
Originally posted by >Jon1< View PostEikö kellään ole tähän mitään tietoa? Laitoin jo kyseiseen firmaan viestiä josta tangon hommasin. Välillä tuntuu että hitaissa nopeuksissa ohjaus oilisi normaali mutta tämä paikallaan ratti ei käänny yhtään ongelma ei ole muuttunut :think jotenkin tuntuu että tehostin ei voi olla rikki kun auton kierrokset ei vaikuta mitään ohjauksen herkkyyteen.
Jotenkin alan kallistua tuohon servon toimintaan.. kysyn vielä kerran onko toiminta todettavissa testerillä yms.. ilmeisesti ajettava laakkoselle syyniin niin selviää.BMW 530iA Touring -05
Comment
-
-
Tämäkin homma ratkesi vihdoinkin Markok totesi aikaisemmin että servo ok. Pelko kävi jo persiissä että onko uusi ohjausvaihde rikki mutta en oikein uskonut kun uusi osa ja renkaat ilmassa pelasi hyvin. Tilasin uuden tehostimen pumpun ja sillähän homma korjaantui Luulisi kyllä että auton kierrokset olisi vaikuttanut ohjaukseen vaikka pumppu rikki mutta ei näköjään.
Comment
-
-
Originally posted by >Jon1< View PostTämäkin homma ratkesi vihdoinkin Markok totesi aikaisemmin että servo ok. Pelko kävi jo persiissä että onko uusi ohjausvaihde rikki mutta en oikein uskonut kun uusi osa ja renkaat ilmassa pelasi hyvin. Tilasin uuden tehostimen pumpun ja sillähän homma korjaantui Luulisi kyllä että auton kierrokset olisi vaikuttanut ohjaukseen vaikka pumppu rikki mutta ei näköjään.BMW 530iA Touring -05
Comment
-
Comment