520DA N47 jakoketju katkesi
Collapse
X
-
http://www.vrcf.fi/foorumi/Originally posted by tessu77 View Posttai laadukkaissa remmikoneellisissa autoissa kuten volvoissa.
Ainakaan osanumeroltaan sitä mainitsemaasi ketjua ei ole yhdessäkään kutoskoneellisessa eekuudessakymmenessä, niissä kun ei taida olla N-sarjan kutoskoneita.Last edited by Supra^; 23-10-2015, 23:26.
Leave a comment:
-
Helvetti näitä kauhujuttuja kun lukee niin taitaa olla parempi pysyä vaan muutaman tonnin ritsoissa!
Ei oma perse kestä 20 000e autoon enää 4000-7000e koneremppaa tehdä...
Leave a comment:
-
menee tosiaan ketjuja poikki 6-pyttyisistäkin,mutta koska autoja on tosiaan huomattavasti vähemmän,ei asiasta paljon puhuta tai ei haluta puhua.itsellä meni alaketju poikki 240 tkm.bmw suomi kyllä myönti että onhan noita joskus katkennut mutta ei tyyppivika ei mitenkään tulla vastaan.oon kyllä itekkin törmännyt siihen että ainakin yläketju on sama kun nelipyttyisessä vaikka 6-pyttyisessä se joutuu aukomaan 8-venttiliä enemmän,miksi 6-pyttyiset kestäisivät yhtään paremmin.se venymämittaus antaa vain suuntaa itelläkin on vain muutama ketjulenkki todella valjä n3mm muut eivät anna yhtään periksi heikoin lenkki sitten pettää.asun n25 000 asukkan kaupugissa ja nyt on jo viisi e60 bmw omistajaa jolla on ketju katkennu kaikki 6-syl dieseleitä ajomäärät 180-280 tkm.
Leave a comment:
-
Millä varaosanumerolla saa ketjupyörän erikseen? En ole nähnyt missään N47:n varaosakuvassa kampiakselin ketjupyörää erillisenä.Originally posted by JKK View PostOlen ollut siinä uskossa että A- ja C-mallin koneiden ero on ainoastaan tuo jakopään rakenne. C-tyyppiin tuli vaihdettava kampiakselin ketjupyörä, joka pudotti jakorempan kustannukset puoleen (5000€ > 2500€ tasolle).
Leave a comment:
-
Euro5 http://www.realoem.com/bmw/enUS/show...diagId=11_4258Originally posted by kemo81 View PostEntä tuon euro5 normituksen?
Ei Euro5 http://www.realoem.com/bmw/enUS/show...diagId=11_4142
Leave a comment:
-
Mistäs tuon saa selville,että onko moottori omassa sarjan a vai c mallia?
Entä tuon euro5 normituksen?
Leave a comment:
-
Ei ole, mallivuodelle -09 tuli Euro5Originally posted by VolvoTDi View PostEikö kaikki N-sarjan koneet ole Euro5-moottoreita...
WAG-dieselit oli Euro5 jo 2008, Bemari teki päivityksiä tuolloin))Last edited by Oreshin Mikko; 20-10-2015, 00:53.
Leave a comment:
-
Ei riitä pelkkä ECUn päivitys, erilaiset liittimet sähkösarjassa, edellyttäen että tämä uudempi moottori on EURO 5. Itse moottorihan on sama, ainut poikkeus on tasapainoakseleiden laakerit ja kampiakseli, mutta harvassa taitaa olla se vanhempirattainen kampiakseli paikallaan.Originally posted by Toby1 View PostJos laitan -10 mallin aitosta tuon n47c koneen niin riittääkö ecun päivitys vai pitääkö sähköjä uusia myös?
Jos tuo uus koneesi on Euro5, nii ei ku vanhasta koneesta apulaitteet uuteen.
Parhaiten noi tunnistaa Egr-systeemistä, euro5 jokseenkin erilainen.Last edited by Oreshin Mikko; 20-10-2015, 17:07.
Leave a comment:
Leave a comment: