Nyt pitäisi löytää ammattilainen korjaamaan DDE-yksikköa, kun näyttää, että vika on boxissa. Saan boxin irti ja voin lähettää sen minne vain, kunhan on ammattimies ja takuukorjaus. Ehdotuksia?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E61 moottoriohjaimen korjaus
Collapse
X
-
Miten olet päätellyt, että DDE on viallinen?e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
-
-
Originally posted by Ripatti View PostNyt pitäisi löytää ammattilainen korjaamaan DDE-yksikköa, kun näyttää, että vika on boxissa. Saan boxin irti ja voin lähettää sen minne vain, kunhan on ammattimies ja takuukorjaus. Ehdotuksia?
Comment
-
-
Eilen kävin Roissa Wetterillä tuhlaamassa 400€, kun vika ei korjaantunut. Autoon on vaihdettu akku, IBS-kaapeli ja DDE-rele. Itse putsasin jo aikaisemmin moottoriohjaimen lattaliittimiä, kun näyttivät hapettuneelta. Huoltomies oli eilen käyttänyt pinnit irti ja putsannut lisää. Silti tänä aamuna nollakelissä ei ilmaannu moottorin kuvaa tauluun. Huoltomies oli laittanut korjauslistaan, että vika voi olla mahdollisesti myös moottoriohjaimessa. Ideoita??
Comment
-
-
Eilen kävin Roissa Wetterillä tuhlaamassa 400€, kun vika ei korjaantunut. Autoon on vaihdettu akku, IBS-kaapeli ja DDE-rele. Itse putsasin jo aikaisemmin moottoriohjaimen lattaliittimiä, kun näyttivät hapettuneelta. Huoltomies oli eilen käyttänyt pinnit irti ja putsannut lisää. Silti tänä aamuna nollakelissä ei ilmaannu moottorin kuvaa tauluun. Huoltomies oli laittanut korjauslistaan, että vika voi olla mahdollisesti myös moottoriohjaimessa. Ideoita?? Niin auto on 3.0d ja moottoriohjain DDE 7 795 553.
Comment
-
-
Kyllähän se viallinenki voi olla. Melkeen lähtis sillä että kloonais sen ecun ehjään ecuun ja koittas mitä tapahtuu.
Onko laturivika poissuljettu?Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
Comment
-
-
Akkutesti
tehtiin jokin aika sitten. Lappu sanoo: Hyvä- varaa ja jännite 11.78V, Akku mitattu 545A EN-> akku 800A EN.Käynnistintesti. Normaali. Jännite 9.95V. Lataustesti : jännite 14.39V. Tämä korjaamon hallissa, lämpimässä. Akun tila selittyy lyhyellä päivämatkalla. Vielä voiko laturi vaikuttaa täten moottoriohjaimen toimintaan?
Comment
-
-
Jos lepojännite on alle 12 volttia niin akku on täysin tyhjä tai rikki. Oletan nyt että mittaukset on tehty akku irti autosta. Tuleeko ongelmat heti startin jälkeen?-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms
-BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Comment
-
-
Näyttää olevan jonkin sortin ongelma tuo DDE:n pinnien hapettuminen,
minulta oli yhdestä 2008 520d:stä hapettunut yksi pinni miltei poikki,
autossa oli suutinongelmaa joka johtui hapettumisesta ecun päästä.
Ihan kuin olisi eculle päässty piuhojen kuorten sisällä kosteutta?
Ja otin toisesta samanlaisesta autosta ecun irti (tai itseasiassa siirin johtosarjat em. autoon kun ei tulllut tuolla kuntoon, tai no suutinongelmat poistui putsaamallakin) ja tässäkin autossa oli hapettumaa ecun pinneissä...
Ecun kloonaus onnistuu liki kaikilta jotka myös pystyy moottorin ohjainta päivittämään suoraan boxille, eli paremmilta virityspajoilta ja myös muutamalta foorumilaiselta. Käytetty ecu maksaa muutamia satasia ja kloonaus toisen mokoman, uus ecu maksaa varmaan tonnin töineen...M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Originally posted by MajorDrake View PostNäyttää olevan jonkin sortin ongelma tuo DDE:n pinnien hapettuminen,
minulta oli yhdestä 2008 520d:stä hapettunut yksi pinni miltei poikki,
autossa oli suutinongelmaa joka johtui hapettumisesta ecun päästä.
Ihan kuin olisi eculle päässty piuhojen kuorten sisällä kosteutta?
kaksi pinniä poikki, mutta, kun yritti putsata niitä, samantein viisi lisää.
Ratkaisu oli tehdasuusi boxi. Liitinkamman sai puhdistamalla varsin hyväksi.
Syynä boxin sisään päässyt vesi johtosarjaa pitkin.BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi
Comment
-
Comment