Olisiko suutin jäänyt auki (näin kävi edellisessä) Työntää pytyn täyteen bensaa ja tulee hydrolock. Lohko halki ja veivi(t) pihalle sieltä mistä mahtuu. Koko kone moro joten ei muuta ku saksasta käytetty noin 8k hintaan vaihdettuna tilalle. Toki sellaiseen kannattaa laakerit uusia ennenkuin lyö keulille.
200 km/h nopeudessa on sen verran kierroksia, että tuskin ehtii suutin ruuttaamaan niin paljon bensaa, että kone sen takia menee jumiin.
No nyt M5 on sit hommattu joten pari jatko kysymystä.
1. Mitä öljyä tuossa S85 moottorissa olisi paras käyttää?
Castrol 10w60 suositeltu BMW:ltä mutta onko jotain parempaa vielä?
Vastaako Teboilin extreme 10w60 tuota castrollia?
No nyt M5 on sit hommattu joten pari jatko kysymystä.
1. Mitä öljyä tuossa S85 moottorissa olisi paras käyttää?
Castrol 10w60 suositeltu BMW:ltä mutta onko jotain parempaa vielä?
Vastaako Teboilin extreme 10w60 tuota castrollia?
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment