Originally posted by Orvix
View Post
DSC + outo vikakoodi?
Collapse
X
-
Siinä tapauksessa ei paljon ollut vaihtoehtoja kun eukko viimesillään räjähtämässä ja tosiaan osasivat tulkita että jännitteensäädinhän se siellä liikaa lataili ja auto joulukuusena. Eivät kuitenkaan poistaneet jääneitä vikakoodeja ja kun seuraavan kerran menin pyroz nimimerkkiä moikkaamaan espooseen ihmetys oli suuri kun jokaisella ohjausyksiköllä oli värinä keltainen. Lystillä hintaa 393€. Startin vaihto taas atoylla herttoniemessä 300€ töineen. Atoy autohuollolla muuten tuntiveloitus 50 timmaOriginally posted by HTK12 View PostPelkälle koodienlukemiselle? Jo on hinta keksitty.
itse odotan vain että saisin oman tallin nosturilla niin helpottuisi korjailu. Muutenhan tuntuu olevan tekniikaltaan kohtuu helppo. Molemmilla kerroilla olin lukenut täältä mikä autoa vaivaisi ja osasin olettaa oikein. Vittuilu on vähäistä ja aika hyvin tiedetään mistä mikäkin johtuu joten kannustaa varmasti itseäki auttamaan muita bemaristeja
vähän sama kun audien kanssa että touhutonni kannattaa aina olla
E61 2006 530d m-sport
Comment
-
Täällä ei Wetterikään nollaa koodeja...paljastui, kun ostotilanteessa pyysin tsekkaan koodit, niin lapun sain, mutta kun käytin muualla niin samat koodit oli siellä, eli mitään ei nollattu.Originally posted by bore^ View PostSiinä tapauksessa ei paljon ollut vaihtoehtoja kun eukko viimesillään räjähtämässä ja tosiaan osasivat tulkita että jännitteensäädinhän se siellä liikaa lataili ja auto joulukuusena. Eivät kuitenkaan poistaneet jääneitä vikakoodeja ja kun seuraavan kerran menin pyroz nimimerkkiä moikkaamaan espooseen ihmetys oli suuri kun jokaisella ohjausyksiköllä oli värinä keltainen. Lystillä hintaa 393€. Startin vaihto taas atoylla herttoniemessä 300€ töineen. Atoy autohuollolla muuten tuntiveloitus 50 timma
itse odotan vain että saisin oman tallin nosturilla niin helpottuisi korjailu. Muutenhan tuntuu olevan tekniikaltaan kohtuu helppo. Molemmilla kerroilla olin lukenut täältä mikä autoa vaivaisi ja osasin olettaa oikein. Vittuilu on vähäistä ja aika hyvin tiedetään mistä mikäkin johtuu joten kannustaa varmasti itseäki auttamaan muita bemaristeja
vähän sama kun audien kanssa että touhutonni kannattaa aina olla 
Atoylla nykyään hinta 70 eur/h...ainakin täällä
E61 525dA preLCI -2007
VW Typ2 -1967
Ex. E46 328ia touring
Comment
-
se on tosi siisti nähdä ensimmäistä kertaa uuden auton kanssa istasta ohjausyksiköt ennen kuin tajuaa että sehän heitti kaikista herjat tauluun ja johtui siitä. 480a jäi kumminkin kummittelemaan ja nyt kun sain oman inpan ja istan niin fooruminen ohjeiden mukaan polttoa päälle. 2000 kierroksen vastapaine putosi 70mbar -->22mbar. pari päivää myöhemmin alkoi acc toimimaan kahden kuukauden toimimattomuuden jälkeen tekemättä mitään kun oletus oli että johtuisin liian pienistä talvipalloista. nyt herjana enään yksi pdc anturi jonka vaihdan keskiviikkonaja mystinen a468 josta ei vaivoja eikä vinkkejä mistä johtuis :thinkOriginally posted by Art_Zi View PostTäällä ei Wetterikään nollaa koodeja...paljastui, kun ostotilanteessa pyysin tsekkaan koodit, niin lapun sain, mutta kun käytin muualla niin samat koodit oli siellä, eli mitään ei nollattu.
Atoylla nykyään hinta 70 eur/h...ainakin täällä
E61 2006 530d m-sport
Comment
-
En minä sitä auton viemistä marmorille ihmetellyt, vaan sitä hintaa. Luulin, että koodit saisi ulos hieman halvemmalla.Originally posted by bore^ View PostSiinä tapauksessa ei paljon ollut vaihtoehtoja kun eukko viimesillään räjähtämässä ja tosiaan osasivat tulkita että jännitteensäädinhän se siellä liikaa lataili ja auto joulukuusena. Eivät kuitenkaan poistaneet jääneitä vikakoodeja ja kun seuraavan kerran menin pyroz nimimerkkiä moikkaamaan espooseen ihmetys oli suuri kun jokaisella ohjausyksiköllä oli värinä keltainen. Lystillä hintaa 393€. Startin vaihto taas atoylla herttoniemessä 300€ töineen. Atoy autohuollolla muuten tuntiveloitus 50 timma
itse odotan vain että saisin oman tallin nosturilla niin helpottuisi korjailu. Muutenhan tuntuu olevan tekniikaltaan kohtuu helppo. Molemmilla kerroilla olin lukenut täältä mikä autoa vaivaisi ja osasin olettaa oikein. Vittuilu on vähäistä ja aika hyvin tiedetään mistä mikäkin johtuu joten kannustaa varmasti itseäki auttamaan muita bemaristeja
vähän sama kun audien kanssa että touhutonni kannattaa aina olla
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
Comment